Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

weź na próbę od kogoś przepływomierz

jesli komputer silnika nie wie ile powietrza naprawdę zassał silnik to wchodzi w tryb awaryjny przyjmując wartośc uśrednioną z czujnika

dlatego wywala lambde, bo i nie reaguje mając stałą wartość awaryjną powietrza

 

powtórzę raz jeszcze:

 

obstawiam przepływomierz

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/815-silnik-opel-vectra-a-c25xe/page/2/#findComment-2998
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

jest tylko jeden ale zawsze pokazuje sie przy właczonym silniku , czyli kod 31, czujnik indukcyjny połozenia wału, innych błedów nie pokazuje , nawet po resetowaniu komputera nie pokazało innych kodów,

 

Parę dni temu nie było błędów coś tu nie halo, może te błędy co teraz Ci wyskoczyły były następstwem Twojej ingerencji w silnik, może przy uruchomionym silniku wyjąłeś wtyczkę z przepływki i dlatego złapał błąd, zanim zaczniesz kupować części proponował bym skasować te błędy odpalić i obserwować czy zaświeci magiczna lampka.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/815-silnik-opel-vectra-a-c25xe/page/2/#findComment-2999
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość darekbryku

witam , chciałem was poinformowac i podziekowac za pomoc w wyjasnieniu nierównej pracy silnika , a okazało sie ze przepływomierz był nie sprawny , wymieniłem na inny, pozdrawiam i dziekuje

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/815-silnik-opel-vectra-a-c25xe/page/2/#findComment-3183
Udostępnij na innych stronach

potpowiedz jak naprawic wyłaczanie i właczanie kontroli trakcji w moim aucie

podpowiedziałem o przepływomierzu a punkta nie dostałem :-P

 

a tak serio:

udzieliłem odpowiedzi

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/815-silnik-opel-vectra-a-c25xe/page/2/#findComment-3192
Udostępnij na innych stronach

Gość darekbryku

, no i wczoraj stało sie ledwo za miasto wyjechałem,

 

silnik odpala na bezynie ledwo i jak juz odpali nie wejdzie w obroty, są 3 kody ze (przeływomierz ma zbyt wysokie napiecie i 2 kod zbyt niskie napiecie),czyli jak by wogule juz nie działał a 3 kod dotyczy zbyt wysokiego napiecia czujnika temperatury powietrza, czyby znowu do wymiany przepływka, czy ta co załozyłem znowu sie zepsuła, i czemu to tak sie dzieje czy to jakas wina w kablach????????????????

pomocy

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/815-silnik-opel-vectra-a-c25xe/page/2/#findComment-3455
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź napięcie ładowania czy nie jest zbyt wysokie, a okablowanie nie zaszkodzi sprawdzić stawiając baczną uwagę na masy

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/815-silnik-opel-vectra-a-c25xe/page/2/#findComment-3456
Udostępnij na innych stronach

Gość darekbryku

sprawdziłem własnie napiecie ładowania na akumulator i jest 14,76 volta, a po rozłaczeniu akumulatora i odczekania kilkunastu minut auto normalnie odpaliło kreci ładnie na wolnych obrotach gdy podciagam gaz delikatnie wchodzi na obroty , gdy che gwałtownie zaciagnoc gaz dławi sie nawet szczeli, , poszukam kolejnej przepływki i bede dalej sprawdzał ale czuje ze juz chyba bedzie poraz zagazowac ten silnik,

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/815-silnik-opel-vectra-a-c25xe/page/2/#findComment-3466
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem własnie napiecie ładowania na akumulator i jest 14,76 volt

 

za wysoko!

urządzenia elektryczne mogą nie wytrzymywać takiego napięcia, jak silnik bbędzie na obrotach to napięcie to jeszcze może wzrosnąć

 

masz alternator do roboty moim zdaniem, bo napięcie ładowania powinno wynosić następująco:

 

Prawidłowe napięcie ładowania - minimalne: 13,9 V - maksymalne 14,5 V

Napięcie przeładowania - występujące w trakcie wydzielania wodoru > 14,7 V

 

Alternator musi dawać następujące napięcia:

- włączone wszystkie odbiorniki prądu w aucie - nie mniej niż 13,8-13,9V

- wyłączone wszystkie odbiorniki - 14,4-14,5V

 

i mamy to opisane szczegółowo tutaj:

http://forum.samnaprawiam.com/elektryka-tajemnice-jakie-skrywa-akumulator-vt14.htm

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/815-silnik-opel-vectra-a-c25xe/page/2/#findComment-3469
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania