ArKos Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 weź na próbę od kogoś przepływomierz jesli komputer silnika nie wie ile powietrza naprawdę zassał silnik to wchodzi w tryb awaryjny przyjmując wartośc uśrednioną z czujnika dlatego wywala lambde, bo i nie reaguje mając stałą wartość awaryjną powietrza powtórzę raz jeszcze: obstawiam przepływomierz   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/815-silnik-opel-vectra-a-c25xe/page/2/#findComment-2998 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 jest tylko jeden ale zawsze pokazuje sie przy właczonym silniku , czyli kod 31, czujnik indukcyjny połozenia wału, innych błedów nie pokazuje , nawet po resetowaniu komputera nie pokazało innych kodów, Parę dni temu nie było błędów coś tu nie halo, może te błędy co teraz Ci wyskoczyły były następstwem Twojej ingerencji w silnik, może przy uruchomionym silniku wyjąłeś wtyczkę z przepływki i dlatego złapał błąd, zanim zaczniesz kupować części proponował bym skasować te błędy odpalić i obserwować czy zaświeci magiczna lampka.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/815-silnik-opel-vectra-a-c25xe/page/2/#findComment-2999 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darekbryku Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 witam , chciałem was poinformowac i podziekowac za pomoc w wyjasnieniu nierównej pracy silnika , a okazało sie ze przepływomierz był nie sprawny , wymieniłem na inny, pozdrawiam i dziekuje   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/815-silnik-opel-vectra-a-c25xe/page/2/#findComment-3183 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 nie powiem "a nie mówiłem"   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/815-silnik-opel-vectra-a-c25xe/page/2/#findComment-3185 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darekbryku Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 potpowiedz jak naprawic wyłaczanie i właczanie kontroli trakcji w moim aucie , wiecej opisane w temacie skrzynie biegów   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/815-silnik-opel-vectra-a-c25xe/page/2/#findComment-3188 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 potpowiedz jak naprawic wyłaczanie i właczanie kontroli trakcji w moim aucie podpowiedziałem o przepływomierzu a punkta nie dostałem a tak serio: udzieliłem odpowiedzi   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/815-silnik-opel-vectra-a-c25xe/page/2/#findComment-3192 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darekbryku Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 , no i wczoraj stało sie ledwo za miasto wyjechałem, silnik odpala na bezynie ledwo i jak juz odpali nie wejdzie w obroty, są 3 kody ze (przeływomierz ma zbyt wysokie napiecie i 2 kod zbyt niskie napiecie),czyli jak by wogule juz nie działał a 3 kod dotyczy zbyt wysokiego napiecia czujnika temperatury powietrza, czyby znowu do wymiany przepływka, czy ta co załozyłem znowu sie zepsuła, i czemu to tak sie dzieje czy to jakas wina w kablach??????? pomocy   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/815-silnik-opel-vectra-a-c25xe/page/2/#findComment-3455 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Sprawdź napięcie ładowania czy nie jest zbyt wysokie, a okablowanie nie zaszkodzi sprawdzić stawiając baczną uwagę na masy   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/815-silnik-opel-vectra-a-c25xe/page/2/#findComment-3456 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darekbryku Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 sprawdziłem własnie napiecie ładowania na akumulator i jest 14,76 volta, a po rozłaczeniu akumulatora i odczekania kilkunastu minut auto normalnie odpaliło kreci ładnie na wolnych obrotach gdy podciagam gaz delikatnie wchodzi na obroty , gdy che gwałtownie zaciagnoc gaz dławi sie nawet szczeli, , poszukam kolejnej przepływki i bede dalej sprawdzał ale czuje ze juz chyba bedzie poraz zagazowac ten silnik,   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/815-silnik-opel-vectra-a-c25xe/page/2/#findComment-3466 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 sprawdziłem własnie napiecie ładowania na akumulator i jest 14,76 volt za wysoko! urządzenia elektryczne mogą nie wytrzymywać takiego napięcia, jak silnik bbędzie na obrotach to napięcie to jeszcze może wzrosnąć masz alternator do roboty moim zdaniem, bo napięcie ładowania powinno wynosić następująco: Prawidłowe napięcie ładowania - minimalne: 13,9 V - maksymalne 14,5 V Napięcie przeładowania - występujące w trakcie wydzielania wodoru > 14,7 V Alternator musi dawać następujące napięcia: - włączone wszystkie odbiorniki prądu w aucie - nie mniej niż 13,8-13,9V - wyłączone wszystkie odbiorniki - 14,4-14,5V i mamy to opisane szczegółowo tutaj: http://forum.samnaprawiam.com/elektryka-tajemnice-jakie-skrywa-akumulator-vt14.htm Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/815-silnik-opel-vectra-a-c25xe/page/2/#findComment-3469 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się