Skocz do zawartości

Silnik opel Vectra A c25XE


Gość darekbryku
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość darekbryku

Witam mam opla vectre z silnikiem c25xe, auto ma juz przejechane 350tys Km, niedawno silnik zaczoł nierówno chodzic i stracił na mocy, powymieniałem swiece , kable i cewke zapłonową, nadal nic sie nie zminiło, prosze o jakąs podpowiedz, pozdrawaim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość darekbryku

jest tylko jeden ale zawsze pokazuje sie przy właczonym silniku , czyli kod 31, czujnik indukcyjny połozenia wału, innych błedów nie pokazuje , nawet po resetowaniu komputera nie pokazało innych kodów,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest tylko jeden ale zawsze pokazuje sie przy właczonym silniku , czyli kod 31, czujnik indukcyjny połozenia wału

to nie jest błąd, normalne zjawisko

skoro silnik sie nie kręci to i nie ma impulsów

 

 

obstawiam przepływomierz lub czujnik położenia przepustnicy

 

p.s.

vectra a miała c25xe

vectra b miała x25xe

 

pomyłka w pisowni czy swapowany silnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja stawiam na wężyki podciśnieniowe może być jakiś przytkany lub rozszczelniony, często pękają końcówki plastikowe na trójnikach i zaworkach. Posprawdzaj wszystkie te wężyki czy któryś nie jest luźny i czy są drożne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość darekbryku

a fakt bład w pisowni , bede musiał to sprawdzic , he juto znowu swieto wie c sklepy pozamykane, no to auto postoi i jak sprawdze przepływomiesz i inne zeczy to napewno napisze, pozdrawiam

 

[ Dodano: 2010-06-02, 21:31 ]

a no cos tam syczy w tym silniku jak by podcisnienie , ale to nie az takie gosne syczenie zeby silnik miał kiepskie obroty , jak by mu 2 garów brakowało, i wkreca sie w obroty jak by zalewała go bezyna, taki eobjawy moge podac słuchając silnika , nie ma to jak 2 litrowe silniki 8 zaworowe , one krecą jak im sie zagra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a no cos tam syczy w tym silniku jak by podcisnienie , ale to nie az takie gosne syczenie zeby silnik miał kiepskie obroty

Sprawdź te przewody wbrew pozorom są bardzo ważne, jeśli chodzi o przepływomierz to jedynie w celu sprawdzenia to podmianka na sprawny lub podłączenie Opla pod kompa i sprawdzenie ile kilogramów zasysa ten silnik i czy dane zgadzają się z normą w tych silnikach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość darekbryku

WITAM PONOWNIE, DZIS PO KILKU PRÓBACH WYRÓWNANIA PRACY SILNIKA , WYSKOCZYŁY MI DWA KOLEJNE BŁEDY KOD 38 I KOD 74, CZYLI 74 Przepływomierz powietrza - zbyt wysokie napięcie ORAZ 38 Sonda lambda - zbyt niskie napięcie regulacji CO DALEJ MAM ROBIC WYMIENAC WSZYSTKO PO KOLEI

:shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.