Gość darekbryku Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Witam mam opla vectre z silnikiem c25xe, auto ma juz przejechane 350tys Km, niedawno silnik zaczoł nierówno chodzic i stracił na mocy, powymieniałem swiece , kable i cewke zapłonową, nadal nic sie nie zminiło, prosze o jakąs podpowiedz, pozdrawaim   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/815-silnik-opel-vectra-a-c25xe/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 błędy jakieś są?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/815-silnik-opel-vectra-a-c25xe/#findComment-2949 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darekbryku Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 jest tylko jeden ale zawsze pokazuje sie przy właczonym silniku , czyli kod 31, czujnik indukcyjny połozenia wału, innych błedów nie pokazuje , nawet po resetowaniu komputera nie pokazało innych kodów,   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/815-silnik-opel-vectra-a-c25xe/#findComment-2950 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 jest tylko jeden ale zawsze pokazuje sie przy właczonym silniku , czyli kod 31, czujnik indukcyjny połozenia wału to nie jest błąd, normalne zjawisko skoro silnik sie nie kręci to i nie ma impulsów obstawiam przepływomierz lub czujnik położenia przepustnicy p.s. vectra a miała c25xe vectra b miała x25xe pomyłka w pisowni czy swapowany silnik?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/815-silnik-opel-vectra-a-c25xe/#findComment-2953 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 A ja stawiam na wężyki podciśnieniowe może być jakiś przytkany lub rozszczelniony, często pękają końcówki plastikowe na trójnikach i zaworkach. Posprawdzaj wszystkie te wężyki czy któryś nie jest luźny i czy są drożne.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/815-silnik-opel-vectra-a-c25xe/#findComment-2956 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darekbryku Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 a fakt bład w pisowni , bede musiał to sprawdzic , he juto znowu swieto wie c sklepy pozamykane, no to auto postoi i jak sprawdze przepływomiesz i inne zeczy to napewno napisze, pozdrawiam [ Dodano: 2010-06-02, 21:31 ] a no cos tam syczy w tym silniku jak by podcisnienie , ale to nie az takie gosne syczenie zeby silnik miał kiepskie obroty , jak by mu 2 garów brakowało, i wkreca sie w obroty jak by zalewała go bezyna, taki eobjawy moge podac słuchając silnika , nie ma to jak 2 litrowe silniki 8 zaworowe , one krecą jak im sie zagra   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/815-silnik-opel-vectra-a-c25xe/#findComment-2958 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 przepływomierz może byc przyczyną opornego wchodzenia na obroty i nie będzie wyświetlał błędu sam tak miałem   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/815-silnik-opel-vectra-a-c25xe/#findComment-2966 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 a no cos tam syczy w tym silniku jak by podcisnienie , ale to nie az takie gosne syczenie zeby silnik miał kiepskie obroty Sprawdź te przewody wbrew pozorom są bardzo ważne, jeśli chodzi o przepływomierz to jedynie w celu sprawdzenia to podmianka na sprawny lub podłączenie Opla pod kompa i sprawdzenie ile kilogramów zasysa ten silnik i czy dane zgadzają się z normą w tych silnikach.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/815-silnik-opel-vectra-a-c25xe/#findComment-2967 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darekbryku Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 WITAM PONOWNIE, DZIS PO KILKU PRÓBACH WYRÓWNANIA PRACY SILNIKA , WYSKOCZYŁY MI DWA KOLEJNE BŁEDY KOD 38 I KOD 74, CZYLI 74 Przepływomierz powietrza - zbyt wysokie napięcie ORAZ 38 Sonda lambda - zbyt niskie napięcie regulacji CO DALEJ MAM ROBIC WYMIENAC WSZYSTKO PO KOLEI   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/815-silnik-opel-vectra-a-c25xe/#findComment-2996 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrzECHO Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Przepływka padła, zacznij od niej. Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/815-silnik-opel-vectra-a-c25xe/#findComment-2997 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się