Skocz do zawartości

Rozrusznik Tigra X14XE


Gość MaQ
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam do wymiany rozrusznik w Tigi z silnikiem 1.4 dam rade bez kanału go wytargać??

Mam troszke pomodzone pod maską - powerbox i przeniesiona przepustnica.

Zwarcie się jakieś zrobiło na rozruszniku i muszę zobaczyć o co kaman,czy kable czy sam rozrusznik.I pytanko mam takie jak do dziada się dostać od góry,kanału nie posiadam niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 40
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Mam do Ciebie dobrą wiadomość, będziesz leżał pod Tigrą, :lol::lol: koniec żartów niestety w oplach odkręcenie rozrusznika z góry graniczy z cudem więc musisz wejść pod samochód i kombinować, nawet z kanału jest to bardzo upierdliwa robota. Napisz jakie masz objawy usterki w Oplach czasem siada kostka stacyjki ja w mojej Omedze mam już drugą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak wygląda to w tigrze ale raczej chyba tak jak i w Kadecie czy Astrze F.

Dasz rade bez kanału długa przedłużka na grzechotke, i sporo gimnastyki na silniku i dasz radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzes997, próbowaliśmy na pych i na hol go odpalić i zatrzymywał się na 2-3 tyś obrotów,przy zmianie biegu gasł.Jak aku zmieniliśmy i tylko przekręciłem stacyjkę to się troszkę przyjarało,iskry i dym od rozrusznika poszły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewidentnie rozrusznik do naprawy, mogły się styki w automacie skleić a sam rozrusznik spalić, musisz jednak go wyciągnąć i sprawdzić, możesz jeszcze odkręcić ten główny przewód co idzie do rozrusznika zaizolować taśmą i odpalić na pych, zobaczyć czy są dalej takie objawy że gaśnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MaQ, znalazłem rozrusznik, leży już na wierzchu

jest z astry c14nz czyli 1,4 8v ale bloki silników są te same więc i pasować będzie

 

nie wiem jak wygląda to w tigrze ale raczej chyba tak jak i w Kadecie czy Astrze F.

nie jest tak samo

w silnikach 8v jest mała głowica, ona nie wystaje poza blok, jest fajny dostęp

w 16v zapomnij

albo włazisz na dół, albo odkręcasz kolektor ssący, bo jak to napisałeś:

Dasz rade bez kanału długa przedłużka na grzechotke, i sporo gimnastyki na silniku i dasz radę.

jest moim zdaniem nierealne

przerabiałem wymianę rozrusznika w kadecie swoim, kolorowym

odkręciłem kolektor ssący bo szlag mnie trafiał, a ręce mam naprawdę długie i pomimo tego robota jest wyjątkowo niewygodna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro spróbuje najpierw od góry się dostać,jak nie da rady to auto podniose,na podstawkach ułoże i powalcze z tym ;-)

A zapomniałem się spytać ArKos, na jakich śrubach jest rozrusznik?zwykłe czy torxy czy co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ArKos, nigdy nie robiłem Tigry więc nie wiem, teraz mam małe pojęcie o tym, dobrze wiedzieć o co chodzi, jak bede naprawiał jakies takie ople to juz bede wiedział ze od góry się nie da :P hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.