Skocz do zawartości

golf II 1.6 LPG + PB nie pracuje na benzynie


Gość PrK89
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam mały problem.

Samochód nie chce pracować na benzynie na gazie pracuje rowno bez zadnych problemow.

Sprawdzalem pompke paliwa jest dobra.

Wyjełem gaznik wyczyścilem złożyłem i odpalil pracował dobrze po przejechaniu 2 km wrzuceniu biegu jałowego zdechł :-x.

Trzy razy wyciagałem i rozbierałem ten gaznik wyglada ok dysze nie zatkane za każdym razem na poczatku pracował dobrze pozniej znowu przestawał.

Jak zapale na benzynie i trzymam noge na gazie to pracuje nie równo dusi sie trzeba gazować po zdjeciu nogi z galu silnik gaśnie.

Zabrakło mi już pomysłow co to może być dodam jeszcze że sprawdzałem wszystkie silniczki przy gazniku i działają zmieniałem nawet przewody ciśnieniowe nic nie pomaga.

Może ktoś z was ma jakiś pomysł co to może być bo moje już sie skończyły :-(

(silnik sterowany komputerem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz mieć pierburga stosowanego w oplach

chorobą tego gaźnika jest urządzenie rozruchowe - kawałek elektroniki przy gaźniku + sterowana nią przepustnica (przysłona)

czy na gorącym silniku jest tak samo czy tylko na zimnym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy sprawdzałeś odpalić silnik bez rury powietrza biegnącej od puszki filtra, jeśli nie to zdejmij tę rurę z gaźnika i zapal jak będzie ok to znaczy że gazownik przytkał Ci dolot, często takie numery robią gazownicy w instalacjach gazowych z mikserem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gaz jest zalozony okolo 3 lat wczesniej bylo ok.

sprawdzalem tez przekaznik pompy paliwa mam dwa to raczej nie to.

Na zimnym silniku na chwile odpalil na benzynie po czym znomu padl.

Filter powietrza jest bezposrednio na mikserze ale jest tam jeszcze jeden filter znajdujacy sie w blotniku i przewody od niecho dochodza do gaznika i kolektora moze to cos z nim jest nie tak .

Mi wydaje sie ze on ma jakis problem z dolotem powietrza bo paliwo za kazdym razem jak rozbierałem gaznik to bylo w nim i to sporo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Baranek

Wystarczy ze dysza będzie zapchana lub podciśnienie w dolocie nie właściwe

Czy u Cienie jest Pierburg 2EE czy jeszcze 2E3; 2E2 lub pochodny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile sie nie myle to 2EE taki z ta smieszna elektroniczna pompka sterujaca obrotami.

O ile pomoże to jest golf II 1990 r. CL model silnika PN

 

[ Dodano: 2010-05-21, 21:10 ]

USTERKA USUNIETA :-D

ZAMYKAM :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem wszystkie przewody podcisnienia gaznika przedmuchałem dysze jednej nie udało mi sie wykręcić ani odetkać wiedz w banalny sposób dopasowałem małe wiertło i ja przewierciłem po złożeniu gaźnika samochod znowu pracuje na benzynie bez problemu po przejechaniu około 1 tys. km dalej chodzi ale jeszcze będę zmieniał dysze i uszczelki, ale do tej pory nie udało mi sie nigdzie znaleźć kompletu do regeneracji.

 

Jest jeden problem tej naprawy :(

Przy jeździe ze stałą prędkością po dodaniu większej ilości gazu samochód nie przyśpiesz płynnie tylko z początku jest szarpnięcie a później dopiero nabiera prędkości temu chce zmienić dysze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.