Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, pyly napisał:

Powinno byc 1.5 bar.

To jest MINIMUM DOPUSZCZALNE. Sprawny silnik, gorący, ma ok. 2,5 bara a maksymalne 4 bary robi się przy ok. 2000obr.

 

6 godzin temu, pyly napisał:

gdzie ten luz sie robi, że jest nierówno ułożona pokrywa wzgledem bloku? 

Jak tulejki poginą albo je pomiażdżą, to pompa oleju nie jest osiowo względem wału i zębatki pompy pracują niewłaściwie. Znam przypadki ich pęknięcia.

 

6 godzin temu, pyly napisał:

powiedzieli mi ze zmienili lancuch bez odkrecania (bez poluzowania) śrub na kolach zebatych wałków. Czy to jest wykonalne czy kolejnego wała na mnie zrobili? 

Jest to wykonalne fizycznie, ale rozrząd wtedy nie jest właściwie ustawiony - prawie nigdy się nie zgadza.

 

  • Odpowiedzi 23
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

No to obstawiam wymieniony sam napinacz. Próbowałem zdjąć tą cholerną plastikowa oslone kabli pod którą jest jesdna śruba do odkrecenia dekla, no ni cholery nie moge tego odczepić. Jest przewodnik na forum ze strzalkami gdzie podwazyc ale nijak nie wiem na co mam nacisnac i od ktorej strony w jakim kierunku zeby to dziadostwo pusciło. Widac dołem dwa zaczepy ale jak to ugryźć? 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania