Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 23
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

No wlasnie, tylko pytanie czy ten lancuch po 80 kkm już sie wyciąganą czy tylko napinacz poszedł, ale wyxaje mi sie ze wycie ktore słyszę to wlasnie łańcuch ktory oiłuje po kołach zębatych lub na odwrót. Ciezka sprawa z tym bo na ciepłym silniku to wycie raczej ustaje. 

 

Znalazłem chyba przyczyne w internetach. Musieli pokrzywic tuleki ustalajace pokrywe rozrzadu z blokiem silnika i pompa oleju ociera o obudowe rozrządu. Po zdjeciu dekla zaworow powinno to byc widoczne ze pokrywa rozrzadu nie jest w lini z blokiem. 

Ktos ma jakis pomysl jka zaatakowac temat u mechanika, bo im juz nieufam i mam  znimi kwasa, bo mi jeszcze wałek na fakturze zrobili 400 zl za komplet rozrzadu z kolami zebatymi firmy noname (obiecany swag) a zmienili tylko slizgi i napinacz i kto wie czy lancuch. Chciałabym to oddac teraz gdzie indziej i calosc hajsu do zwrotu. Warto? Pytanie czy mi nie zniczyli obudowy rozrzadu i oompy bo lecialem trase, z tym że na ustalonych obrotach wydaje sie, że nie ma wycia. Njabardziej slychac przy przyspieszaniu? Żądać nowej obudowy i pompy? Da sie to w ogole dostac w aso? Ewidentnie wiedzieli co spieprzli tylko wariata ze mnie robili plus ten uszczelniacz wszedzie. Pewnie uszczelki juz szlag w zwiazku z tum skrzywieniem trafił. 

 

Jest zestaw naprawczy pompy oleju. Ja bym nie odpuścił i doprowadziłbym do tego, że albo zrobią jak mieli zrobić albo płacą fakturę za zrobienie u kogo innego. Powołanie rzeczoznawcy wystarczy. żeby ich udupić.

 

Ehhh ja to sie zawsze wpierdzielę w jakąś kabałe. Tylko jak sie zabezpieczyć zeby zapłacili za to, zawsze mogą mnie zostawić na lodzie. Robić u nich po takiej akcji to strach. 

Co do pompy, to czy ona jest wymienna w calosci, tzn kolo zebate i otaczająca je obudowa, czy też ta obudowa jest wglebieniem w pokrywie rozrządu i wymienia sie tylko kolo zębate - jezeli tak to i tak pewnie juz mam wyharataną obudowę po trasie pareset km. 

Jak to w ogole możliwe, ze da się ta pokrywe rozrządu przykrecic krzywo. Przecież zeby przykrecic sruby to musza sie otwory wycentrowac. Sruby do wymiany? 

 

Tu widać rozebraną pompę oleju 

 

Od wewnętrznej strony pokrywy jest klapka a po odkręceniu jej są koła zębate pompy.

 

Czyli jak dobrze rozumiem, mozna ją wymienić i o piłowaniu pokrywy rozrządu nie ma mowy, tylko ewentualnie o tą wymienna obudowe pompy czy to te koła tylko siebie trą? 

 

Planuje zmierzyc cisnienie oleju na jalowym. Powinno byc 1.5 bar. Internety pisaly że przy takim zlym ulozeniu pokrywy i wyjącej pompie cisnienie na jałowym wynosilo okolo 4 bar. 

Czy ktos się orientuje jak to mozliwe, że da rade skręcić to krzywo, skoro śruby dokrecone są na maxa, to gdzie ten luz sie robi, że jest nierówno ułożona pokrywa wzgledem bloku? 

Aha i jeszcze jedna kwestia, powiedzieli mi ze zmienili lancuch bez odkrecania (bez poluzowania) śrub na kolach zebatych wałków. Czy to jest wykonalne czy kolejnego wała na mnie zrobili? 

Nie mam jak sprawdzic tego spasowania pokrywy z blokiem, bo jak dekiel odkrece poklejony uszczelniaczem, to potem bede mial problem. 

 

Dzięki za pomoc. 

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania