Skocz do zawartości

OPE COMBO C 1,6 CNG


Gość akimura

Rekomendowane odpowiedzi

Zaczęło się rok temu...

zaczął świecić sheking zmalała moc, po zainstalowaniu programu Torque podpięciu ELM udało się skasować i samochód jeździł tak miałem do niedawna nagle przestał zapalać oczywiście zapala ale trzeba kręcić ok 1 min wiadomo bez sensu bo szlak weźmie rozrusznik

Po takim zapaleni zbiera się na obroty z przerwami czyli podczas zwiększania obrotów czuć przerywanie pracuje bez jednego cylindra

Przeprogramowałem sterownik wymieniłem czujnik położenia wału świece cewkę sprawdziłem przepływomierz, nic to nie daje ,tak samo sprawdzona pompa paliwa która daje ciśnienie ponad 3 bar

Rozkładam ręce nie mam pomysłu już jeszcze dodam ,jak sprawdziłem świece na zewnątrz w cewce połączone do masy oczywiście nie ma iskry na 2 cylindrze na innej cewce na 3 cylindrze

na nowej na 2 cylindrze zmiana świec nic nie daje z przekonania wiem ze to zapalanie nie jest spowodowanie brakiem iskry cały czas meczy mnie sterownik bo on jest odpowiedzialny za podawanie i rozdzielanie iskry. Zakład naprawczy upiera się że sterownik jest sprawny Jeśli ktoś ma jakś pomysł albo takie samo uszkodzenie pilnie proszę o pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WItam

Smutna wiadomosc ....niestety nie sterownik :( Byłem u goscia ktory mi go naprawial tydzien temu okazalo sie ze podmienil i zaprogramowal inny i efekt ten sam nie zapala tzn zapala ale trzeba krecic ok 30 sek i jak wiadomo nie pracuje równo. Teraz na 100 % wiem ze napewno nie sterownik.

masakra........ :shock:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmierz cienienie w cylindrach, jak będzie uszczelka przedmuchana miedzy cylindrami to tez nie zapalisz lub z wielkimi trudnościami. Druga rzecz proponował bym zrobić diagnostykę silnika innym sprzętem takim którym można zobaczyć na żywo parametry poszczególnych elementów. Pisałeś w pierwszym poście że skasowałeś błędy a jakie to były te błędy ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CISNIENIE NA WSZYSTKICH CYLINDRACH 8,5 BAR byc moze wiece moj miernik nie jest juz pierwszej swierzosci.

a po za ty, to sie stalo nagle wykluczam uszczelke a po za tym jeszcze wymienilem czujnik polozenia walkow rozrządu

zreszta w niedziele stalo sie podobnie z Oplem combo B

iskra jest paliwo dochodzi a silnika nie zapali nawet jak byl ciągniety ,,,,,,,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Choróbstwo mnie położyło do łóżka i 2 tyg nie moje

A wiec cewka wymieniona ,ciśnienie w cylindrach 9 BAR,cisnienie z pompy paliwa 3,5 bar

wymienione ...czujnik polozenia wału ,czujnik wałkow rozrządu .Czy zimny czy cieply trzeba kręcić ok min zeby załapał , jak znam życie niebawem padnie rozrusznik przez takie kręcenie ,mechanik też rozłożył ręce.

bardzo proszę o fachową radę ..........

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość akimura

Bardzo prosze o pomoc w tej kwestii co pisalem miesiac temu

 

Jak pisalem wczesniej to stalo sie nagle wieczorem pracowal silnik normalnie rano juz mialem problem ktory ciagnie sie juz 2 miesiace.

 

Jak pisałem wcześniej

CIsnienie na wszystkich tłokach 7 Bar ,pompa paliwa daje 3,5 bara wymieniona cewka zaplonowa

nowe swiece

nowy czujnik walu ,i czujnik położenia wałkow rozrządu,nowy akumulator.

Silnik odpala od drugiego samochodu i trzeba krecic ok 30 sekund czasami mniej

z akumulatora nie odpali pomimo ze nowy,,,,, podlanczane byly zastępcze akkum nic nie pomoglo po zapaleniu pracuje rowno na benzynie i na gazie..

Proszę o pomoc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania