Gość trezor56@wp.pl Opublikowano 6 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 Mam Mitsubishi Lancer GLXi z1990r silnik benzyna /LPG Typ motoru: 4G15 ma przebieg 160 000km. Od kilku miesięcy zaczął gasnąć w czasie jazdy, wygląda to tak jak by zabrakło prądu bo natychmiast obrotomierz spada na "0" i nie ma iskry na świecach. po 1-5 min. znalazła się iskra , zapalał i jechałem dalej. czasami po przejechaniu 100 -200 km prąd w wysokim napięciu "iskra" powracała po 10 godz. i trzeba było korzystać z lawety.Wymieniłem aparat zapłonowy moduł zapłonu cewkę zapłonową, podejrzane kable w instalacji elektrycznej ,pasek rozrządu i problem pozostał.czasem jadę 10 km. innym razem 1 km i nagle gaśnie z braku iskry .Rozrusznik kręci wszystkie kontrolki świecą tylko brak iskry. wszyscy elektrycy rozkładają ręce i nie potrafią mi pomóc.To bardzo dobre zadbane auto bywało że 15 lat nie jeżdziło stało w garażu gdyby nie gubiło iskry na lawety wydałem już tysiące zł. a po powrocie do domu na lawecie zapala. Może komputer albo jakieś czujniki. gdzie szukać przyczyny. Może mi ktoś pomoże   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/7242-ginie-pr%C4%85d-w-wysokim-napi%C4%99ciu/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 7 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 Diagnostykę najpierw zrobić, a potem szukać. Może czujnik wału pada.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/7242-ginie-pr%C4%85d-w-wysokim-napi%C4%99ciu/#findComment-39370 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 7 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 Trzeba by sprawdzić co się traci czy samo napięcie zasilające cewkę czy już w cewce się cuda dzieją, wszystko jest do sprawdzenia starczy próbówka z żarówką, jak samochód zgaśnie i nie będzie chciał się uruchomić to wystarczy zmierzyć czy w czasie kręcenie jest napięcie na cewce mierzyć należy na kabelka cewki plus jaki minus nie brać minusa z masy, jeśli tam jest napięcie to układ zasilania cewki jest ok pozostanie sama cewka lub moduł zapłonu i to co Arkos wspomniał czujnik na wale z którego są brane impulsy które sa podane na moduł zapłonu i w dalszej kolejności na cewkę.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/7242-ginie-pr%C4%85d-w-wysokim-napi%C4%99ciu/#findComment-39372 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się