Gość Remvirus Opublikowano 13 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 Witam! W czasie jazdy przestało działać wspomaganie kierownicy, zapaliła się kontrolka oleju i silnika, na wolnych obrotach silnik gasł. Przejechałem jeszcze 300 m, żeby zaparkować. Silnik dwa razy po drodze zgasł. Nie wiem, co się stało i czy mam zaholować auto do warsztatu, czy sam sobie poradzę. Bardzo dziękuję za przyszłe informacje i serdecznie pozdrawiam. (Ps. To jest mój pierwszy post. Proszę o wybaczenie, jeżeli coś nie tak napisałem.)   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/7102-wspomaganie-uk%C5%82adu-kierowniczego/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 Myślę, że jednak warsztat. Kontrolka ciśnienia oleju nie wróży niczego dobrego w połączeniu z gaśnięciem silnika.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/7102-wspomaganie-uk%C5%82adu-kierowniczego/#findComment-38804 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 Może to być pierdoła jak zerwany pasek klinowy, brak wspomagania gdyż pasek napędza pompę wspomagania oraz alternator, który nie ładował akumulatora a co za tym idzie po obniżeniu napięcia silnik zgaśnie w konsekwencji oświecą się kontrolki silnika.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/7102-wspomaganie-uk%C5%82adu-kierowniczego/#findComment-38805 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się