Skocz do zawartości

ciśnienie na cylindrach


Gość PrzemQTM

Rekomendowane odpowiedzi

Gość PrzemQTM

mierzyłem ostatnio swojej buni cisnienie na cylindrach bo akurat zmieniałem świece. wyszły mi takie wyniki I cylinder 8,5; II 11; III 9,5 IV 15 (w nim świeca była w oleju) V 8,5; VI 9.5

dodam że jest to bmw e 36 2.0 150 km benzyna gaz z 92roku przebieg 220 tyś. gaz sekwencja. co jest powodem tak nierównego ciśnienia?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Łatwo sprawdzić czy pierścienie. wlej przez otwór świecy z 5ml oleju silnikowego i zmierz kompresje. Jeśli wzrośnie to pierścienie. Jeśli nie to zawory.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i teraz dylemat robić silnik czy poszukać innego i wstawić w całości.

 

Jest jeszcze drugi dylemat........ remontować już czy jeździć do czasu bardzo bardzo odczuwalnego spadku mocy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vitara, jezeli zamierzasz autem latać to polecam robić generalny, bo niewiadomo czy kupisz coś w lepszym stanie, a czy jeździć czy robić?

Ja bym robił bo pozniej może okazać się ze gładzie cylindrów będzą beeeeee i buuu :P więc bedzie kaplica.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

220kkm na silnik buni to dopiero koło połowy jego żywota chyba ze drugie tyle ma odjęte o czym nie wiesz. Skłaniałbym się ze ma mocno cofnięty budzik jak na ten rok.

 

Dziwi dlaczego takie różnice na cylindrach. Koledzy podali przyczyny ja dodam ze uszczelki może już dmuchać pod głowicami. Tak czy siak bez ściągnięcia ich się pewnie nie obejdzie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwi dlaczego takie różnice na cylindrach. Koledzy podali przyczyny ja dodam ze uszczelki może już dmuchać pod głowicami. Tak czy siak bez ściągnięcia ich się pewnie nie obejdzie.

 

A czy e36 2.0 to nie jest rzędowa szóstka? Więc i jedna głowica?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i teraz dylemat robić silnik czy poszukać innego i wstawić w całości.

 

Jest jeszcze drugi dylemat........ remontować już czy jeździć do czasu bardzo bardzo odczuwalnego spadku mocy

 

Powiem tak, jeśli nie czujesz spadku mocy i nie ma jakiś dodatkowych objawów to ja bym to zostawił i jeździł aż zdechnie, może się okazać że sprzedaż samochód za parę lat bez roboty silnika i dalej będzie śmigał, ja w mojej Omedze mam luz na czwartym cylindrze na układzie korbowym i żeby było weselej na panewce, silnik jak jest zimny jest cichy ale jak lekko się nagrzeje to na wolnych obrotach klepie tak głośno jak by tam ktoś z młotka zapodawał po wyżej 1600 obr/min silnik cichnie i jeżdżę z takim silnikiem już trzy lata co roku wyprawa na zachód po 1200 km w jedną stronę i nie chce się zepsuć :lol: , a postanowiłem że jak zdechnie wymienię silnik na inny nie będę się bawił w regenerację chyba nie warto. :faja:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość darekbryku

ja rok temu miałem BMW e34 2,5 24V była zasilana na gaz, auto jezdziło tylko na gazie , bezyny nie tankowałem , mimo ze miała miec te 192 KM , to tylko wlekła sie, miała mocy tyle co maluch, ale co tam autem jezdziłem tak długo az jakies młode łepki kupili, wiec nie ma co robic takiej bemki a po za tym taki silnik kupisz razem z bmw e34 za grosze wiec wiecie jak to jest z BMW

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania