Gość PrzemQTM Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 mierzyłem ostatnio swojej buni cisnienie na cylindrach bo akurat zmieniałem świece. wyszły mi takie wyniki I cylinder 8,5; II 11; III 9,5 IV 15 (w nim świeca była w oleju) V 8,5; VI 9.5 dodam że jest to bmw e 36 2.0 150 km benzyna gaz z 92roku przebieg 220 tyś. gaz sekwencja. co jest powodem tak nierównego ciśnienia?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/687-ci%C5%9Bnienie-na-cylindrach/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 pierścienie lub zawory do roboty to się okaże po zdjęciu głowicy rozbieżności są wybitnie duże, ja stawiam na pierścienie lub ledwo żywy blok (tuleje cylindrów beczki)   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/687-ci%C5%9Bnienie-na-cylindrach/#findComment-2204 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maki Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Łatwo sprawdzić czy pierścienie. wlej przez otwór świecy z 5ml oleju silnikowego i zmierz kompresje. Jeśli wzrośnie to pierścienie. Jeśli nie to zawory.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/687-ci%C5%9Bnienie-na-cylindrach/#findComment-3074 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vitara Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 no i teraz dylemat robić silnik czy poszukać innego i wstawić w całości. Jest jeszcze drugi dylemat........ remontować już czy jeździć do czasu bardzo bardzo odczuwalnego spadku mocy   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/687-ci%C5%9Bnienie-na-cylindrach/#findComment-3128 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fifek Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 vitara, jezeli zamierzasz autem latać to polecam robić generalny, bo niewiadomo czy kupisz coś w lepszym stanie, a czy jeździć czy robić? Ja bym robił bo pozniej może okazać się ze gładzie cylindrów będzą beeeeee i buuu więc bedzie kaplica.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/687-ci%C5%9Bnienie-na-cylindrach/#findComment-3158 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Baranek Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 220kkm na silnik buni to dopiero koło połowy jego żywota chyba ze drugie tyle ma odjęte o czym nie wiesz. Skłaniałbym się ze ma mocno cofnięty budzik jak na ten rok. Dziwi dlaczego takie różnice na cylindrach. Koledzy podali przyczyny ja dodam ze uszczelki może już dmuchać pod głowicami. Tak czy siak bez ściągnięcia ich się pewnie nie obejdzie.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/687-ci%C5%9Bnienie-na-cylindrach/#findComment-3171 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Dziwi dlaczego takie różnice na cylindrach. Koledzy podali przyczyny ja dodam ze uszczelki może już dmuchać pod głowicami. Tak czy siak bez ściągnięcia ich się pewnie nie obejdzie. A czy e36 2.0 to nie jest rzędowa szóstka? Więc i jedna głowica?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/687-ci%C5%9Bnienie-na-cylindrach/#findComment-3209 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 no i teraz dylemat robić silnik czy poszukać innego i wstawić w całości. Jest jeszcze drugi dylemat........ remontować już czy jeździć do czasu bardzo bardzo odczuwalnego spadku mocy Powiem tak, jeśli nie czujesz spadku mocy i nie ma jakiś dodatkowych objawów to ja bym to zostawił i jeździł aż zdechnie, może się okazać że sprzedaż samochód za parę lat bez roboty silnika i dalej będzie śmigał, ja w mojej Omedze mam luz na czwartym cylindrze na układzie korbowym i żeby było weselej na panewce, silnik jak jest zimny jest cichy ale jak lekko się nagrzeje to na wolnych obrotach klepie tak głośno jak by tam ktoś z młotka zapodawał po wyżej 1600 obr/min silnik cichnie i jeżdżę z takim silnikiem już trzy lata co roku wyprawa na zachód po 1200 km w jedną stronę i nie chce się zepsuć , a postanowiłem że jak zdechnie wymienię silnik na inny nie będę się bawił w regenerację chyba nie warto.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/687-ci%C5%9Bnienie-na-cylindrach/#findComment-3211 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darekbryku Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 ja rok temu miałem BMW e34 2,5 24V była zasilana na gaz, auto jezdziło tylko na gazie , bezyny nie tankowałem , mimo ze miała miec te 192 KM , to tylko wlekła sie, miała mocy tyle co maluch, ale co tam autem jezdziłem tak długo az jakies młode łepki kupili, wiec nie ma co robic takiej bemki a po za tym taki silnik kupisz razem z bmw e34 za grosze wiec wiecie jak to jest z BMW   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/687-ci%C5%9Bnienie-na-cylindrach/#findComment-3217 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Baranek Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 A czy e36 2.0 to nie jest rzędowa szóstka? Więc i jedna głowica? a nie wiem dlaczego mi się V przywidziało Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/687-ci%C5%9Bnienie-na-cylindrach/#findComment-3218 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się