Skocz do zawartości

toyota nie odpala


Gość donpedro

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z odpalaniem mojej corolki w lato jak wygrzeje się na słońcu.Wygląda to w ten sposób że odpali na moment i gaśnie.Potem trzeba poczekać dłuższy czas i w końcu zaskoczy.Ustaliłem że do pompki paliwowej nie dochodzi prąd.W czasie jazdy i jak jest zimno problemów nie ma.Teraz jest wszystko w porządku ale w lato ale jak się ociepli to strach wyjeżdżać.Wszelkie zabezpieczenia są odcięte.Proszę więc wszystkich o jakąkolwiek pomoc.

corolka e10 1996r. silnik 4efe 1332 cm3.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby to był problem z przewodami wystąpił by chociaż raz w czasie jazdy ale tak się nie stało od 1999 roku.Kłopoty są tylko przy rozruchu jak jest gorąco i loteryjnie zapali albo nie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro wiesz lepiej hmm, miałem kiedyś problem z Oplem Omegą jak się na słońcu wygrzała to po przekręceniu stacyjki pracowała tylna wycieraczka, zima jesień czy tez wiosna spokój tylko jak się nagrzała w słońcu i wiesz co było ? przetarte kable w osłonie gumowej przy zawiasie, dlatego twierdzę by sprawdzić kable zasilające pompę paliwa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym wiedział lepiej to sam bym rad udzielał.U Ciebie penie robiło się zwarcie a u mnie musiałaby być przerwa w obwodzie a w czasie jazdy nic się nie dzieje tylko przy rozruchu. Pierwszy raz był w 2001 roku.Pojechałem nawet do serwisu i nic nie poradzili bo komputer nie wykrył błędu. Byłem u różnych fachowców ale wszyscy chcą żebym przyprowadził jak padnie a ona nie chce. Dlatego szukam pomocy na forach. Ja podejrzewam że to może być jakaś pierdółka którą będzie ciężko znaleźć. Szukam kogoś z podobnym problemem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojechałem nawet do serwisu i nic nie poradzili bo komputer nie wykrył błędu.

 

Komputer raczej nie kontroluje pompy paliwa

 

Wygląda to w ten sposób że odpali na moment i gaśnie

 

mnie to wygląda że przez ten moment wypali paliwo które jeszcze jest w listwie.

 

Potem trzeba poczekać dłuższy czas i w końcu zaskoczy

 

a tu masz dłuższy czas na diagnozę i w tym czasie jak nie chce odpalić trzeba zmierzyć czy jest napięcie na pompie paliwa jeśli jest to coś z pompą, jeśli niema napięcia to pomiar na przekaźniku i tak cofając się do akumulatora znajdziesz wadliwy element innego sposobu nie widzę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W momencie, gdy nie chce odpalać, psiknij w dolot PLAKiem. Po prostu rurę z filtra zdjąć, jeden psika w rurę drugi kręci.

Jak odpali to nie dostaje paliwa. Albo pompa nie ma napięcia albo ma ale nie żyje (zaciera się).

Jeśli nie odpali z PLAKa, to problem układu zapłonowego - brak iskry.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik odpala jak tylko dostanie paliwo. Coś powoduje że nie włącza się pompa paliwowa lub wyłącza się zaraz po starcie. Pytanie - co?

Zawsze się tak zdarzy że jestem poza domem więc nie mogą posprawdzać kabli.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania