Skocz do zawartości

Vectra b wysokie obroty


Gość komp165

Rekomendowane odpowiedzi

Gość komp165

witam mam problem z moja vectra mianowicie po od paleniu od razu wskakuje na wysokie obroty w granicach 3 czasami 4 tys. i wogole z nich nie schodzi po przegazowaniu wskakuje na jeszcze wyzsze.Co,moze byc tego przyczyna .Najlepiej powiem co juz sprawdzilem:

Zdjelem filtr powietrza i przylozylem reke do rury zeby sprawdzic dolot okazalo sie ze reke mi przyssalo do rury ,druga sprawa sprawdzalem lacznik gumowy i jest caly,Wymienilem krokowca,cala przepustnice z potencjometrem polozenia przepustnicy,.nie wiem co jeszcze.

Wyswietlaja mi sie takie bledy

0352 0200 0351 Wymienilem czujnik walu i walkow rozrzadu i nic bledy nie zniknely co jeszcze moge sprawdzic poradzcie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzić/podmienić czujnik spalania stukowego - odpowiada za opóźnienie zapłonu w wypadku stwierdzenia spalania stukowego, sprawdzić, czy wtrysk któryś nie leje.

Poza tym jest opcja, że ktoś majstrował przy śrubce zderzaka przepustnicy - sprawdzić, czy nie jest zbyt mocno wykręcona, co powoduje nadmierne uchylenie przepustnicy na jałowym.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość komp165

powiem tak srubka jest wykrecona na maxa i obroty dalej sa wysokie 2 sprawa wymienialem czujnik spalania stukowego bo byl urwany przewod i kupilem 2 na szrocie moze nie sprawny mi sprzedali stad te wysokie obroty dodam jeszcze ze silnik ciezko odpala,oraz nie rowno chodzi caly sie trzesie,Podpowiesz mi jak sprawdzic wtryski i ten czujnik

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość komp165

a ha a powiedz mi jeszcze 1 czy ten czujnik trzeba z odpowiednim momentem dokrecac czy nie jesli tak i za mocno sie go dokreci to moze wariowac czy cos ?

 

[ Dodano: 2015-05-25, 19:06 ]

slychac taki jak by swist gdzies po srodku silnika jak obroty sa powyzej 3 tys

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ten czujnik trzeba z odpowiednim momentem dokrecac czy nie jesli tak i za mocno sie go dokreci to moze wariowac czy cos ?

Tak. 18Nm o ile pamiętam.

 

slychac taki jak by swist gdzies po srodku silnika jak obroty sa powyzej 3 tys

Szczelność kolektora ssącego do sprawdzenia + uszczelka pod kolektorem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość komp165

juz nie mam sily na ten silnik ,dokrecilem czujnik spalania stukowego z odpowiednia sila tak jak mowiles,sprawdzilem ma byc 20npm ,Teraz trzyma obroty na poziomie 1500 jak przegazuje to sie zwiekszaja ,silnikiem troche telepie ,bledy skasowalem przez chwile bylo dobrze ale po chwili z nowu to samo i zaswiecil sie chceck sczytalem i dalej te same bledy .nie mam juz sily!

 

[ Dodano: 2015-05-26, 22:01 ]

dzieki ze wogole jakos starasz sie mi pomoc.

 

[ Dodano: 2015-05-26, 22:02 ]

PS>Wtryski sprawdzilem sa ok

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tych silnikach często padały sterowniki silnika może tam tkwi problem skoro wszystko jest ok a dalej błędami sypie no chyba że samo połączenie kablowe między ECU a czujnikami jest uwalone. Warto tez sprawdzić czy jak są te wysokie obroty na ile jest otwarta przepustnica bo tam chyba jest sterowana elektrycznie a skoro ją wymieniałeś to jeszcze został pedal gazu z potencjometrem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania