Gość jaszary Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Witam. Od jakiegoś czasu zaczął brać olej jak smok. Najpierw litr na 1000km a ostatnio już litr na 800... Na komputerze mi pokazuje że jest błąd 3 cylindra i rzeczywiście nie ma mocy i pali jakby na 3 gary tylko... Nie wiem czy go remontować czy kupić inny silnik i zamienić? Ale skąd wiedzieć że nie będzie taki sam jak ten? Znacie jakieś miejsce w okolicy Wrocławia gdzie można kupić dobre silniki albo sprowadzić np z niemiec? Pozdrawiam.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6160-vw-passat-b5-20-131km-problem-z-silnikiem/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Ale skąd wiedzieć że nie będzie taki sam jak ten? Jestem zwolennikiem regeneracji tego co mam niż kupowanie czegoś czego nie znam, możesz mieć szczęście i kupisz dobrze w przeciwnym wypadku wtopisz kasę dwa razy.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6160-vw-passat-b5-20-131km-problem-z-silnikiem/#findComment-34487 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrzECHO Opublikowano 24 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2014 Uszczelniacze zaworowe. Da rade zrobić bez ściągania głowicy. Ostatnio zmajstrowaliśmy coś takiego w 1.8T i aktualnie zerowe zużycie   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6160-vw-passat-b5-20-131km-problem-z-silnikiem/#findComment-34489 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszary Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Jeśli wyszłoby że to tylko uszczelniacze i to bez zdejmowania głowicy to super Wprawdzie w tym silniku mam ich 20 ale ok. Gorzej jak się okaże że zbyt dużo to nie pomogło ps. ile policzyliście za taką przyjemność?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6160-vw-passat-b5-20-131km-problem-z-silnikiem/#findComment-34509 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Na komputerze mi pokazuje że jest błąd 3 cylindra i rzeczywiście nie ma mocy i pali jakby na 3 gary tylko... Jesteście pewni za te uszczelniacze? Bo ja nie do końca. Najpierw zanim cokolwiek zacząłbym dłubać, to dokonałbym pomiaru kompresji + pomiar z olejem. Potem wyciągałbym dalsze wnioski. Równie dobrze mógł pęknąć pierścień zgarniający na 3 cylindrze - zaolejona świeca nagarem ze spalania oleju + zużycie oleju... Sprawdzano świece? Jaki kolor osadu? Nagar jest czy po prostu zwyczajnie wyglądają?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6160-vw-passat-b5-20-131km-problem-z-silnikiem/#findComment-34511 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszary Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Świece wymienione (na 3 cylindrze widać że była mokra). Cewki ok. Cylinder nie trzyma ciśnienia - po próbie olejowej lepiej...   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6160-vw-passat-b5-20-131km-problem-z-silnikiem/#findComment-34572 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Pierścienie, o ile różnica z olejem przekracza 4-5 bar   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6160-vw-passat-b5-20-131km-problem-z-silnikiem/#findComment-34573 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaszary Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Witam ponownie... Niestety silnik idzie na złom i muszę kupić drugi Po rozebraniu (chciałem remontować) okazało się, że w 3 cylinder był porysowany a tłok w nim uszkodzony. Małe kawałki tłoka znaleźliśmy nawet w katalizatorze... Cylinder był czyściutki - wymyty uciekającym olejem Pozostałe normalne. Tak czy inaczej dziękuję za pomoc. Pozdrawiam Chyba że ew. ktoś może polecić sprzedawcę/firmę z silnikiem bo znaleźć coś to szok... Wszędzie oszuści i wyciągnięte silniki z 100tyś km przebiegu   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/6160-vw-passat-b5-20-131km-problem-z-silnikiem/#findComment-34649 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się