Gość czech22 Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Zimą bardzo mało jeżdżę, dlatego aby nie wyczerpywać akumulatora, chciałem zamontować wyłącznik prądu. Czy to nie spowoduje problemów z elektroniką[ komputerem]. Można by odłączać klemę, ale prościej jest przekręcić wyłącznik.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Nie spowoduje, ale pamiętać należy, że sterownik silnika adaptuje się do warunków pracy silnika. Trwa to ok. 20-30km i chodzi tu zarówno o stan zimny jak i w pełni rozgrzany. Pomijam, że radio straci pamięć i inne takie głupoty.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbigniew007 Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 kolego czy warto zakładać wyłącznik prądu teraz są takie akumulatory że wytrzymują 3 - 4 lata lepiej jak mało jeżdzisz to odpal go co jakiś czas na pare minut   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czech22 Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 Dzięki za wszystkie wypowiedzi. Problem polega na tym, że po tygodniu stania z 1.27g/cm robi się 1.22 . Gdy zostawiłem akumulator nie podłączony, to nic nie ubyło. Pobór prądu na postoju wynosi 30mA. Dlatego muszę dużo przejechać by go naładować, lub na nowo akumulator podładować prostownikiem. Napięcie ładowania wynosi 14 V   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Można kupić specjalne prostowniki do stałego ładowania akumulatora, podłączasz i masz spokojną głowę jedyny minus to że prostownik jest stale włączony do sieci a takie prostowniki są stosowane w przyczepach kempingowych i w samochodach typu kabriolet, jednak prościej i taniej jest raz na tydzień się poświęcić i wskoczyć do garażu i odpalić na prę minut silnik.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czech22 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Właśnie nie wiem dlaczego tak sądzicie, ale odpalenie na parę minut nic nie daje, nie naładuje go w ten sposób. Tak jak pisałem wyżej musiałbym przejechać z 300 km aby go naładować. Napięcie ładowania mam dobre.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 musiałbym przejechać z 300 km aby go naładować Albo alternator do bani albo akumulator. Moja Calibra ciągle stoi w garażu. Po ok. 2 tygodniach czuć że słabiej kręci, ale jak odpali, to pracując ok. 15-20 minut na jałowym włącza się wentylator chłodnicy i ją wyłączam. Za następne 2 tygodnie odpala... i tak ciągle. Da radę jak widać naładować aku w 15 minut, żeby odpalił po raz kolejny.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czech22 Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 Chyba ten akumulator jest bardzo oporny na ładowanie. Prostownikiem również długo musi być ładowany.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 To go wymień jak jest do bani szkoda nerwów. Kto to widział aby dopiero po 300 km akumulator naładować.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czech22 Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Jest to akumulator z centry 44 ah, ale tylko dwuletni. Będę musiał coś z tym zrobić. Jeszcze coś pokombinuje. Dzięki Wam za odpowiedzi. jesteście wspaniali. [ Dodano: 2014-01-05, 20:04 ] Kontynuuje nadal swój problem i jestem na dobrej drodze do jego rozwiązania. Dlatego chcę zapytać, czy jest znacząca różnica w napięciu ładowania 13.7 a 13,94. Mianowicie aktualnie mam to wyższe napięcie ładowania i akumulator jest cały czas naładowany. Akumulator centra. W końcu nie wiem, czy to wina alternatora, czy akumulatora, który musi być ładowany wyższym napięciem. [ Dodano: 2014-01-24, 18:54 ] temat do zamknięcia. Problem rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się