Skocz do zawartości

opel zafira elektryka


Gość zbigniew007

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo chaotycznie piszesz ale spoko, moduł musi być ze względu że przerywacz ma wyliczone ile żarówkę jest podpiętych w układ i ma być 2 razy 21W plus 5W z boku jak jedna się spali czy dasz jedna więcej przerywacz będzie wariował czyli będzie szybko migał lub wcale, moduł o którym mowa eliminuje takie zachowanie jak podłączysz przyczepę czyli dokładasz po jednej żarówce, światła stop oraz postojowe i wsteczny są podłączone bezpośrednio do żarówek w samochodzie chyba że masz komputer który przelicza moc żarówkę i sygnalizuje o spaleniu żarówki, jeśli w tym układzie jest wszystko ok to co maja świata stop do dziennych, światła dzienne z tego co wiem włączają się same po osiągnięciu napięcia powyżej 14 Volt a gasną jak na jeden z przewodów podasz plus czyli czarny masa czerwony stały plus żółty do żarówki pozycyjnej i w normalnej eksploatacji przekręcasz zapłon nic nie świeci włączysz silnik i wzbudzi się alternator włączą się dzienne a jak włączysz światła postojowe lub mijania dzienne się powinny wyłączyć, dziennych świateł jest od groma więc napewno masz tam jakiś schemat podłączenia bo to co opisałem jest przykładowe.

 

 

Zmierz miernikiem czy masz ładowanie akumulatora.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3
Standardowo montuje się to w ten sposób: czarny - stała masa, czerwony - stały plus, żółty - plus po stacyjce.

 

Nigdy tak się nie montuje i na żadnej instrukcji nie będzie takiego schematu

 

Więc najpewniejszy sposób: czerwony i żółty do plusa stałego

 

Też źle.

 

zbigniew007,

 

Najpierw pochwal sie jakie masz te lampki, z automatem czy bez automatu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy tak się nie montuje i na żadnej instrukcji nie będzie takiego schematu

Powiem wprost. Udało Ci się mnie wqrwić, bo właśnie takie miałem zamontowane w VB.

Mam propozycję: jeśli nie jesteś pewien na 100% że gadam głupoty, to może nie podważaj tego co piszę.

Dzienne spotkałem w 3 odmianach:

- bez automatu - plus i minus

- z automatem - plus, minus i sygnał włączenia plusowy (takie miałem)

- z automatem - plus, minus i sygnał WYŁĄCZENIA plusowy

:-? miłego dnia

EOT

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego ArKos nie denerwój sie przepraszam powiem jedno mam te automaty minus plus i impuls plusa na wyłączenie a już sie domyślam czemu mi przygasają lub gasną jak trzymam hamulec prawdopodobnie zarówka stopu daje chyba jakiś impuls prądu na pozycje i dlatego przygasają lub gasną

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za informacje z tymi światłami dziennymi już doszłem podłączyłem żółty kabelek pod światła krutkie i wszystko jest ok . jeszcze raz dzięki wszystkim

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak kolego ArKos miałem żółty pod postojówki ale jak wcisłem hamulec to mi przygasały na sekunde lu całkiem gasły dodam że na postoiówkach mam włożone ledy musze mieć jakieś delikatne przejście prądu z stopu na pozycje . coś misie wydaje że jak bym założył zwykłe zarówki pozycyjne to pewnie żółty kabelek by można podłączyć pod pozycje i było by ok jeszcze raz przepraszam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania