Gość Piskor Opublikowano 1 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Witam wszystkich Przez własną głupote nie zatankowałem samochodu i wyjechałem na razerwie będąc pewnym że dojade kawałek. Podczas trasy samochód stanoł, zabrakło paliwa. Próbowałem pare razy odpalić ale utwierdziłem sie w przekonaniu że paliwa brak. Po dowiezieniu karnistra i zalaniu 3-4litrów nadal tez sam problem. Akumulator, rozrusznik wszystko ok. Czy jest możliwym że przez to odpalanie pompa dostała powietrza i sie zepsuła? Czy to nie wiem, może problem filtra paliwa lub syfu na dnie baku, kabli, cokolwiek? Jak naprawić problem już szukałem i wiem, jak wymienić pompe, filtr tylko chce sie upewnić czy problem leży właśnie w pompie.. No cóż. Za głupote sie płaci. Tylko mam nadzieje niewiele. Czekam na odpowiedzi. I prosze o pomoc. za 3 dni mam przegląd. A chciałbym to naprawić sam, aby oszczędzić na kosztach   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fifek Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Spaliłeś poie paliwa, pompa się chłodzi poracując w paliwie. jedynie to wymiana Cię ratuje. a jak? podnosisz kanapę z tyłu, odkręcasz 3 śrubki odpinasz wszystko i wyciągasz.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Cos nie chce mi sie wierzyc ze pompa padla po chwili... Wlej z 10l i dopiero próbuj. 3l moze nie wystarczyć.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Też mi się nie wydaje żeby od jazdy na rezerwie padła pompa, tak jak mówi moderator wlej więcej paliwa, a jak to nie pomoże zobacz czy syf jaki był na dnie baku nie dostał się do pompy i ją " przytkał ", albo do filtra, ale zacznij od wlania większej ilości benzyny.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 mi się nie wydaje żeby od jazdy na rezerwie padła pompa Właśnie to jest najprostszy sposób na zabicie pompy. Pacjenci specjalnej troski tankują codziennie za 10zł zamiast raz za stówkę i cały czas jeżdżą na głębokiej rezerwie, skutkiem czego na ostrych zakrętach paliwo przelewa się po baku a pompa zaciąga powietrze i pracuje na sucho. Raz, drugi, trzeci, dziesiąty, setny i potem trzeba ją wymienić.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fifek Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Każda pompa paliwa ma przecież swoją wydajność i ciśnienie, jeżeli którys z parametrów się zmieni już jest problem, pompa może i chodzi ale jest przytarta a jak załapala troszke mułu z dna to na 90% jest uszkodzona.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 2 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 nie no dużo jeżdżąc na rezerwie to ok zgodzę się, ale jednorazowy taki wypadek i od razu padnięcie pompy hymm dla mnie to co najmniej dziwne. chyba teraz to najprościej bd sprawdzić pompę zdjąć z niej wężyk którym paliwo "wychodzi" z baku i zobaczyć czy jest jakieś ciśnienie w ogóle a jak jest to mniej więcej jakie, w ile napełni się litrowa butelka paliwem, to chyba jeden z najprostszych sposobów na diagnozę.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piskor Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Znajomy w pracy powiedział że w Seicento miał ten sam problem. Kilka razy mu sie zdarzyło. I ponoć jest bezpiecznik, który odpowiada za automatyczne odłączenie pompy przy braku paliwa. Polecił zresetować komputer za pomocą podłączenia plusa z akumulatora do łapki z minusem na pare sekund i ponoć powinno ruszyć. Niby w Seicento działało to dlaczego nie w punto skoro samochody z tej samej marki. Zaleje jeszcze więcej beny i zobaczymy. Jak nie to wyjme, przeczyszcze pompe. A jak bedzie zepsuta to kupie nówke. W każdym razie dam znać co i jak. Które rozwiązanie poskutkowało. Dziękuje za podpowiedzi.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Czytam czytam i za głowę się łapie, nie prościej sprawdzić bezpieczniki, samą pompę czy jest zasilana czy ja słychać, jakoś podchodzicie do tej usterki po amatorsku, w dziale poradniki opla jest na przykładzie Corsy rozpisana procedura kontroli i szukania przyczyny usterki można się tym posiłkować a każdym samochodzie.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 3 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2013 Tak na marginesie, można na kilka sekund podłączyć plusową klemę do minusa???? o czymś takim nie słyszałem, ale to nie oznacza, że to jest nie prawdą pytam przez czystą ciekawość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się