ArKos Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 sygnał z niej często spada do 0 mV Czyli nie pracuje. Pytałem przecież o sondę... nowy chińczyk albo używka są niepewne. Temat nie podjęty, wnioskuję, że za sondę jesteś pewien.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5051-astra-g-x14xe-problem-z-niew%C5%82a%C5%9Bciw%C4%85-prac%C4%85-silnika/page/2/#findComment-28645 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pdabro Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Sygnał spada na ułamek sekundy do 0mV i wraca do oscylowania w granicach 500 mV... Widoczne na filmiku na youtubie w linku w moim pierwszym poście. Proszę o zerknięcie w okolicach 50 s... Czy to jest możliwe wskazanie czy może jakiś błąd (uszkodzenie sterownika)? Czy takie wartości sondy skutkowałyby właśnie opisywaną w moim przypadku pracą silnika? Czy podczas pracy na LPG sygnał z sondy nie jest w jakiś sposób emulowany i wskazania z sondy są pomijane wtedy na LPG nie powinno być problemu?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5051-astra-g-x14xe-problem-z-niew%C5%82a%C5%9Bciw%C4%85-prac%C4%85-silnika/page/2/#findComment-28647 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Wykręć czujnik wału i dokładnie go wyczyść, zbierają się na nim drobne opiłki które mogą zakłócać jego pracę, a jak już go wyciągniesz możesz spróbować wyczyścić koło koronowe na którym tez zbiera się syf, nie wiem Arek czy pamiętasz ale takie objawy były już opisywane na przykładzie mojej Omegi i TIS podpowiedział właśnie o czyszczeniu czujnika i koła.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5051-astra-g-x14xe-problem-z-niew%C5%82a%C5%9Bciw%C4%85-prac%C4%85-silnika/page/2/#findComment-28649 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pdabro Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Wyczyściłem koło na wale i czujnik. Nie widać było tam opiłków. Nie dało to niestety żadnej poprawy. Od ostatniego mojego postu wymieniłem sondę lambda faktycznie była zużyta, TPS, silniczek krokowy, cewkę. Jednak nie udało się wyeliminować problemu. Nadal występuje "kangurzenie". Załączam link pokazujący pracę silnika podczas przyśpieszenia do ok 3k obrotów z "toczenia" się na jedynce. Ewidentnie w momencie puszczenia nogi z gazu obroty schodkowo spadają. [ Dodano: 2013-12-07, 14:55 ] Zauważyłem dziś, że na niepracującym silniku, na włączonym zapłonie w parametrach odczytanych poprzez OBD2 widnieje "engine load 4%". Czy jest to poprawna wartość??   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5051-astra-g-x14xe-problem-z-niew%C5%82a%C5%9Bciw%C4%85-prac%C4%85-silnika/page/2/#findComment-30167 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Proponuję zdemontować przepustnicę i poddać ją gruntownemu czyszczeniu łącznie z wszystkimi otworami bocznymi które się dosyć często zapychają, może tam tkwi przyczyna usterki. Tu masz filmik jak to zrobić na przykładzie innego modelu ale konstrukcja jest ta sama   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5051-astra-g-x14xe-problem-z-niew%C5%82a%C5%9Bciw%C4%85-prac%C4%85-silnika/page/2/#findComment-31537 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się