Gość rob40 Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 jak wymienić osłonę (guma) przegubu prawego, czy trzeba wyjmować półoś   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Ze skrzyni nie trzeba. Trzeba natomiast wyjąć przegub z piasty i zdemontować go z półosi. Jeśli uszkodzona jest manżeta wewnętrznego przegubu, to demontaż półosi nieunikniony.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 R19 maja przeguby zewnetrzne razem z półosiami i nie da sie ich rozdzielic. Trzeba wyjac polos, zdjac zabierak z łozyskami igiełkowymi (uwaga zeby sie nie rozlecialo), zdjac łozysko z odrzutnikiem z polosi na ktorym zacisnieta jest guma przegubu wewnetrznego i dopiero gume z przegubu zewnetrznego. Oczywiscie olej ze skrzyni tez nalezy spuscic. Jak ja to robilem to dostepne byly osłony z miekkiego plastiku zamiast gumowych. Warto je brac bo cena ta sama a zywotnosc duzo wieksza od gumowej   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 R19 maja przeguby zewnetrzne razem z półosiami i nie da sie ich rozdzielic. Zaskoczenie na maksa. Sprawdziłem i jestem w lekkim szoku http://naprawa-auta.wieszjak.pl/naped/260044,Renault-19-wymiana-przegubu-napedowego.html   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Tez bylem w szoku jak R19 do mnie przyjechalo na glupia wymiane gum. Robota nie jest trudna ale duzo czasu zajmuje i trzeba wiedziec co sie robi. Jak łozysko rozleci sie w skrzyni moze byc nieciekawie, jak lozysko z odrzutnikiem uszkodzisz to za chwile bedziesz robil to samo bo olej wyleci. Najwieksza glupota na swiecie to to ze guma przycisnieta jest do skrzyni z jednej strony, a na półosi jest owe łozysko zeby guma stala w miejscu. Wystarczy uszkodzic gume o co nietrudno i caly olej wyleci. Pomijam to ze lozysko nie chodzi bez oporu a trzyma wszystko w kupie. Oleju wchodzi tez masakryczna ilosc bo jakos kolo 4l Jest nawet poradnik, co prawda bez zdjec ale bedzie pomocny; http://forum.samnaprawiam.com/uklad-napedowy-wymiana-przegubu-napedowego-renault-19-vt566.htm Ostatnie zdanie na samym dole jest dosc istotne. Prawa strona ma dzwon zabieraka na zewnatrz skrzyni wiec odpadnie spuszczanie oleju.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się