Gość Wilk26 Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 witam wszystkich nie dawno kupiłem Hyundaia Sonata 3.0 v6 rok.94 w automacie. Mam taki problem ze skrzynią jakieś trzy dni temu na biegu D skrzynia przerzuca bieg tak jak by do 3 i dalej już biegi się nie przerzucają i jak wcisne gaz do końca to samochód ciągnie na tej niby 3 obroty do 6tyś. Jest ktoś kto mógł by mi pomóc? mam pierwszy raz do czynienia z automatem z góry dziękuje.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Może masz tylko skrzynie trzystopniową, musiał byś to sprawdzić w danych samochodu lub poszukać jaki masz typ skrzyni.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wilk26 Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 [ Dodano: 2013-02-19, 10:20 ] NIE NIE BO JAK GO KUPIŁEM TO BYŁO WIĘCEJ TYCH BIEGÓW A TERAZ NA D PRZERZUCA BIEG DO TEJ NIBY 3 TAK JAK WYCZUŁEM TO I NA TEJ 3 PRZY 3TYŚ.obrot. wrzuca tak na luz biegi dalej giną a jak przełącze na D sport to dochodzi do tej 3 i już ciągnie tak do 6tyś. jak wciskam pedał gazu. [ Dodano: 2013-02-19, 10:21 ] a na skrzyni znalazłem takie oznaczenie HRAAD   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Ta skrzynia jest 4-stopniowa. Ja bym najpierw postarał się podłączyć auto do komputera i sprawdzić, czy wszystko ze skrzynią jest ok. Takie zachowanie może być spowodowane selektorem skrzyni (wybierak biegów). jest to urządzenie elektryczne współpracujące ze sterownikiem skrzyni. Jeśli styk będzie wadliwy (a selektor zwiera poszczególne styki zależnie od pozycji lewarka w kabinie) to sterownik może myśleć, że lewarek jest w położeniu "3" i nie zmienia wyżej. Może linka sterująca robi psikusy bo spadła z mocowania i nie da się "dociągnąć" selektora do końcowego położenia w pozycji D. Takich "może" jest kilka. Oplowskie selektory są rozbieralne i da się je regenerować/naprawiać. Nie wiem jak skośnookie mają, bo nie lubię tych aut.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wilk26 Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 ok dzieki za pomoc. Może orientujesz się jaki jest koszt podłączenia pod komputer?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 50-100   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wilk26 Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 a może wie ktoś gdzie na internecie mogę znaleść jakieś zdjecie z tym selektorem?? żeby to obejrzeć.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 A może sam poszukasz? Google się nie zepsuło i działa, sprawdzałem.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się