Gość damian222 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 czy po zmianie sfożni na wachaczach trzeba ustawić zbierzność kół? POPRAW BŁĘDY BO WYWALE! ArKos   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 czy po zmianie sfożni na wachaczach trzeba ustawić zbierzność kół? Teoretycznie trzeba, ale z reguły się właściwie nie przestawia. Ale ja bym Ci radził zainstalować firefoxa, bo napierdzielasz takimi błędami, że oczy bolą...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Nie trzeba, zbieżność ustawiasz tylko po wymianie elementów układu kierowniczego (drążek, koncówka)   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Nie trzeba Wypadałoby Pomimo braku jakiejkolwiek regulacji przy sworzniu, to wysunięcie, albo wsunięcie go w wahacz (na co pozwala słabe pasowanie sworznia z wahaczem) powoduje przestawienie zbierzności!   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Nie popadajmy w skrajności. Idąc tym tropem wpadnięcie w dziurę i nadwyrężenie tulei wahacza również wymaga sprawdzenia zbieżności, bo mogła się przestawić... Nity w wahaczu są bardzo ciasno umieszczone, praktycznie bez luzu. Śruby z nowym sworzniem mają może z 0,5mm luzu a może nawet nie...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Śruby z nowym sworzniem mają może z 0,5mm luzu a może nawet nie... Zależy jakiej jakości sworzeń, tak czy owak tak jak pisałem - z reguły jest ok   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fifek Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Panowie niekłócimy się. Prawda jest taka w stałych sworzniach nie ma zazwyczaj potrzeby ustawiania zbierzności, natomiast w regulowanych (tzw fasolkach czyli np. Audi 80 B4) jest wskazane ustawić zbierzność.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krhid Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 W teorii zbieżności nie trzeba ustawiać... aczkolwiek w praktyce lepiej podjechać i sprawdzić... ... w moim przypadku, po wymianie całego wahacza w seju (sworzeń nie wymienny) musiałem jechać na zbieżności bo się "rozjechał" ... w teorii nie powinno się nic stać ale dla świętego spokoju lepiej sprawdzić   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 30 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 Panowie niekłócimy się. A ktoż tu się kłóci Może nie dodajemy miłościwych słówek, ale chyba nikt na nikogo nie gada z góry Prawda jest taka w stałych sworzniach nie ma zazwyczaj potrzeby ustawiania zbierzności W Kadecie jak ostatnio montowałem sworzeń, to trw mogłem ustawiać z luzem 3mm   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damian222 Opublikowano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się