Gość Ben64 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 Witam serdecznie.mam problem z polonezem Atu Plus. Dzisiaj wracając z pracy,około 200 metrów od domu zapaliła mi się kontrolka olejowa. Sprawdziłem olej i był normalny stan.Nie było też widać,żeby gdzięś kapał. Nadmienię,że kilka dni temu wymieniałem olej w skrzyni i w tylnym moście u mechanika. Tam zauważyłem że od spodu silnik jest mokry.Od góry wszystko jest bardzo suche(mechanik powiedział,że aż dziwne) a od spodu,z boku od bloku do dołu jest mokro.Mechanik do końca nie wiedział jaka jest tego przyczyna,uszczelnił trochę czujnik oleju,gdyż stwierdził tam lekki ubytek.może ktoś mógłby mi poradzić jaka jest przyczyna zapalenia się czerwonej kontrolki olejowej, no i tego mokrego silnika. pozdrawiam serdecznie.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fifek Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Czujnik ciśnienia oleju do wymiany.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Mokry silnik z oleju w Polonezie to prawie norma, nawet było takie powiedzenie że jak z Poloneza nie kapie olej to znaczy że nie ma oleju w silniku, co do kontrolki możesz sprawdzić ciśnienie oleju albo jak kolega wyżej pisał podmienić czujnik oleju który nie jest drogi i dużo nie stracisz.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ben64 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Dzisjaj już kontrolka się nie zapalała ale sprawdzę ciśnienie oleju i wymienię czujnik. A z tym mokrym silnikiem w polonezie od spodu to norma? dziękuję wszystkim za porady i pozdrawiam.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Polonez nie przecieka!!! Polonez oznacza swoje terytorium... Miałem 3 Poldki. KAŻDY miał mokry silnik nawet po wymianie uszczelek.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się