maciekchn Opublikowano 31 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 15km jechałem.Rożnica miedzy alu a stalowymi taka ze jak puszcze kiere na alusach od razu skręca a na stalowych puszczam to jedzie i lekko tylko ściąga pomijając fakt ze mam kierownice skręcona w druga stronę jak wyprostuje to odbija.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 Wygląda jak by coś z geometrią było nie tak   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekchn Opublikowano 14 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Było ustawiane na przodzie... dziwi mnie ze na alu jest inaczej i na stalowych ...bo geometrie i zbieżność ustawia się dla auta a nie dla felg (chyba) [ Dodano: 2013-01-23, 21:39 ] Jeszcze mnie trapi jedno ZBIEŻNOŚĆ ! kuźwa! ustawia sie dla koła czy dla dla "osi"! bo juz sie głupieje! jeśli mi ustawił zbieżność na alusach to jak pojadę na stalowych to powinna być zachowana nie ? a jeśli wyjdzie ze znowu coś nie tak to znaczy ze felgi sa nie tak... a jesli felgi by były np krzywe/pochylone to by mi biła kierownica...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krhid Opublikowano 2 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Odkopię trochę Zbieżność ustawiasz dla auta nie powinno być różnicy po zmianie kół ... No chyba że wywaliłeś w jakąś dziurę i szlak trafił np. sworzeń wahacza... wtedy mogła by Ci się zbieżność trochę "pokićkać" ... oczywiście zaraz się zacznie że nie powinno to mieć wpływu na geometrię... ale są przypadki (sam tak miałem) że po zmianie sworznia na nowy, musiałem jechać na zbieżność bo się rozjechała... Musiałbyś założyć koła na których miałeś wsio ok a potem pojechać na jakiś warsztat i zobaczyć zawias na szarpakach czy wsio jest ok Kolejna sprawa, to że auto ściąga nie oznacza że wina leży z przodu... gdy np. będziesz mieć mało powietrza w któreś tylnej oponie, auto też będzie Ci uciekać ...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekchn Opublikowano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Na stalowych zmienilem 2 opony wiec juz nie to samo... ustawil mi zbierrznost puzniej wrzucil na szarpaki... zrobie taz ze te kola alu wrzuce do innego auta latem zobacze jak auto bedzie sie zachowywac i wyjdzie moze wina felg... bo teraz na stalowych kiera skrecona musi byc a na alu prosto kiera i jade prosto przed geometria bylo odwrotnie   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się