maciekchn Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Witam mam problem kupiłem alusy 15 Opony prawie nowe(2-3latki) Przód: BF Goodrich 195-60-R15 G-Grip 88v kierunkowa Tylne: Triangle Talon GLS 195-60-R15 88h Po założeniu ostro mnie ściąga tzn muszę trzymać kierownice lekko skręcona bo jak puszczam zjeżdża na inny pas... Ciśnienie mam takie same co może być powodem opony nie wyglądają na przekoszone Wcześniej na stalowych nie ściągało wcale... Opel vectra b sedan 1,8 16v (przed lift)   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 opony mogą być po ząbkowane czyli ich bieżnik jest ostry i jak się teraz kręci to ma większa przyczepność pewnie te koła co teraz masz na przodzie kiedyś latały na tylnej osi i je tak wyząbkowało czasem można to ręką wyczuć jak ją pogłaskasz z włosem czyli zgodnie z kierunkiem jazdy to poczujesz że mocniej szarpie rękę. na Twojej oponie zrobiło sie coś takiego jak na obrazku a dokładniej krawędź natarcia i jak by opona się kręciła zgodnie z tą krawędzią to jest ok ale jak będzie pod ten kąt to jest efekt ściągania choć dziwi mnie ten fakt skoro opony są kierunkowe i chyba się kręciły w dobrym kierunku w poprzednich sezonach   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krhid Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Kolejna sprawa jak wyważone są te felgi ? ... Pytam bo miałem przypadek że na lewej feldze było łącznie 25 gram w odważnikach a na prawej ponad 95 gram i też auto uciekało z tym że w prawo.... Aczkolwiek zwykle różnica kilku gram nie powinna robić różnicy... Kolejna sprawa... przełożyłeś swoje opony na te felgi i wcześniej było ok... czy teraz na alusy założyłeś opony, które są (że tak powiem) Ci obce? ... Wystarczy że lewa opona będzie inaczej zjechana niż prawa i też mogą zacząć się numery... A no i czy w tylnych oponach też masz równe ciśnienie ? ...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fifek Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 Nie wiem czy to ma znaczenie ale są tzw opony asymetryczne. Miałem tak w polo, gościo podmienił mi opony i miałem problemy tuyle ze inne, sprawdz czy oznaczenie opon ma TOP.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekchn Opublikowano 29 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Ciśnienie mam prawidłowe poprzedni właściciel miał tak założone jak ja i bylo ok .Felgi kupiłem wraz z oponami .Co do tego ząbkowania to nie powinno być jej słychać podczas jazdy bo kiedyś miałem wyzabkowana i buczała jak nie wiem co... Co do wywarzanie nie wywarzałem ich teraz bo wulkanizator stwierdził ze jak by byly nie wyważone to by biło a nie skręcało mam już taki mętlik ze szok... niebawem załorze stare stalowe na przednie zobacze czy to wina felg może podczas odkręcania /szarpanie coś urwałem.Sam nie wiem... pomocy !   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 zamień przód z tyłem wyeliminujesz usterkę felg choć nadal stawiam na uszkodzenie bieżnika w jednej z przednich opon   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekchn Opublikowano 30 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Na razie wrzuciłem stare zimowe na przód zobaczę czy nie ściąga jutro ...zobacz opony te co zdoiłem LINK   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Na zdjęciach nie widać różnic między tymi oponami, ale zobaczymy jakie będą wrażenia z jazd z zamienionymi kołami.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekchn Opublikowano 31 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 dziś odczułem różnice tak że auto już nie ściąga tak gwałtownie jak wcześniej tzn na tamtych kołach jak puściłem kiere od razu zjeżdżał teraz lekko ściąga ale nadal żeby jechać na wprost trzeba mieć kierownice lekko skręcona.co do do licha moze być ? może na zbieżność jechać ale nie wien na których kołach czy na tych alusach czy na stalowych jak mi ustawi na stalowych a założę alusy może ściągać znowu   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 teraz lekko ściąga ale nadal żeby jechać na wprost trzeba mieć kierownice lekko skręcona.co do do licha moze być ? Nierówna droga, koleiny, w koleinach bardzo ciagnie i nie trzeba miec laczka 255 zeby to odczuc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się