Skocz do zawartości

problem z odpalaniem opel corsa 1,4 benzyna 1994r


Gość jandar23

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, mam problem z moim autkiem typu Opel Corsa 1,4 benzyna 1994r, od jakiegoś czasu pojawia się problem po zagrzaniu silnika traci na mocy i gaśnie a jak zgaśnie nie można uruchomić silnika przez jakiś czas. Wymieniłem już świece, przewody, moduł, czujnik hala, lambdsonde, i dalej bez zmian. Teoretycznie sprawa prosta jak oświeca się END CHEC powinno zostać to zapisane w komputerze a tu figę nie zostaje ślad, szukam i szukam a kska leci już włożyłem więcej niż to auto jest warte może ktoś doradzi coś?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedź ale czujnik temperatury też niedawno wymieniałem działa prawidłowo w odpowiednim czasie otwiera i zamyka przepustnicę. Ale może wiesz coś lepiej i jesteś tego pewien. Bo wcześniej byłem na warsztacie firmowym i mechanik który zajmuje się twierdził że to czujnik hala na pewno ale po wymianie jest to samo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj tam oj tam chodziło mi o to że działa poprawnie. Jestem amatorem i do tego zdesperowanym mam fajne autko a kasy w pompowałem w nie że głowa mała a ty jeszcze dorzynasz. przykro myślałem że tu się doradza a nie dożyna.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodziło mi o to że działa poprawnie.

To wystarczyło napisać:

"wymieniony na nowy"

 

Kolejna rzecz: warto poczytać o objawach uszkodzonego czujnika - nawet nowe nie znaczy sprawne. Firmy krzak produkują badziewie, które już na regale sklepowym nadaje sie do wywalenia.

 

Trzy:

mam fajne autko a kasy w pompowałem w nie że głowa mała

Przykro mi. Albo masz pecha albo dałeś się sfrajerzyć i kupiłeś minę. Tak czy owak na pewno nie jest toi niczyją winą i nie widzę argumentu, w myśl którego należałoby ulewać na kogoś żółć...

 

I ostatnia rzecz:

ty jeszcze dorzynasz. przykro myślałem że tu się doradza a nie dożyna.

To jest forum motoryzacyjne. Forum staramy się prowadzić w sposób profesjonalny więc i przywiązujemy dużą wagę do poprawnego nazewnictwa.

Laik, na przykład taki jak ty, wchodzi na forum i czyta:

czujnik temperatury też niedawno wymieniałem działa prawidłowo w odpowiednim czasie otwiera i zamyka przepustnicę.

A potem u jakiegoś mechanika mają polew lepszy, niż z obrad sejmu na Wiejskiej i drą łacha z kretyna, który udaje że wie ale jest noga. Poza tym jeśli ktoś chce z samej ciekawości zgłębić wiedzę w jakimś temacie, po przeczytaniu powyższego i zweryfikowaniu w innych źródłach wyciągnie tylko jeden wniosek: tu więcej nie zaglądam...

 

Tak więc jeśli się obruszasz, to możesz poszukać innego forum, na którym stolerują sformułowania typu "na osiągi samochodu ma wpływ powietrze w oponach - letnie oraz zimowe". Możesz tez zachować się jak facet, wziąć na klatę mówiąc "sory, walnąłem gafę, ale cieszę się że sprostowano i proszę dalej o rady".

 

P.S.

Nie, żeby się czepiał, ale należałoby się zdecydować:

dorzynasz

czy

dożyna

 

Masz namacalny dowód na upierdliwość usterki i istotę każdego symptomu, bo

wcześniej byłem na warsztacie firmowym i mechanik który zajmuje się twierdził że to czujnik hala na pewno ale po wymianie jest to samo.

 

Więc weź się w garść i podaj konkrety:

- jaką oporność ma czujnik temperatury do ECU przy określonych temperaturach

- czy wymieniano czujnik podający informacje na zegary czy do ECU

- czy była sprawdzana pompa paliwa na ciepło i jaka jest jej wydajność

- czy wtryskiwacz podaje paliwo prawidłowo czyli jako mgiełkę czy leje ja pijak nad rowem

Wtedy coś więcej da się pomyśleć, na razie to błądzenie po omacku. I schowaj dumę w buty, bo będziesz u mechaników bulił jak za zboże (chyba już masz doświadczenie w tej materii)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam kolege.chlopcy jak zwykle krotko i w temacie.na tym forum pomaga sie ludziskom nie ma mowy o darciu lacha"...zatem wiecej optymizmu a bedzie dobrze.... ;-) proponuje wymienic czujnik polozenia walu korbowego.temat przerobiony z mojej corsy.tani zamiennik nie wytrzyma nawet 4 tys km! jeszcze jedna rada w serwisie patrz frajerom na ręce jesli wyczuja ze nie znasz tematu wyduszą z ciebie kazdą zlotowkę!!! :-/czujnik mozesz wymienic sam jesli posiadasz dobra serwisowke i ciut umiejętnosci powodzenia ;-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory kolego nie jestem ani dumny ani nie mam zamiaru się wymądrzać opisałem co już zrobiłem i nadal efektu brak wydana kaska a taki koleś jak ty twierdzi że chce pomóc ale najpierw zbeśta jaki ja to ja nie jestem mądrala a potem dopiero doradza jak to jest taki port to dzięki poszukam milszych ludzi co mają sumienie a nie cwaniactwo za motto. Dzięki

 

[ Dodano: 2012-10-30, 09:49 ]

Dzięki corsina właśnie jadę do kolegi sprawdzić ten czujnik położenia wału dowiedziałem jak się go sprawdza mam nadzieję że to będzie to duża buźka dla ciebie za radę. dam znać jak to był czujnik jeśli nie też będę informował. :-D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ciąg dalszy moich kłopotów w moim modelu niema czujnika położenia wału korbowego, czujnik temp. jest tylko jedno pinowy działa poprawnie pompa paliwa podaje paliwo, ale wtrysk na ciepło przerywa i podaje słabo. :-(:-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania