Skocz do zawartości

Kontrolka ABS


Gość em1L

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam problem z moją Vectrą, zapaliła się kontrolka ABS i nie gaśnie w ogóle. Czytałem porady itp. dotyczące naprawy sterownika, ale mam inną pompe abs w swoim aucie - 1.7 td isuzu.

W poradzie jest sterownik przykręcany do pompy, ja mam całość i nie wiem czy to jest rozbieralne czy nie. Czy trzeba wyciągnąć całą pompę i jakoś te luty poprawić.

Ewentualnie mogę kupić na allegro jakąś używkę i podmienić i wtedy zobaczyć co i jak.

Dodam, że czujniki przy kołach całe, kable całe, zębatki na przegubach też, więc to ten nieszczęsny sterownik.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diagnostyka w warsztacie to 100zł, czy nie lepiej kupić dla siebie interfejs i mieć na własny użytek?

I jaki jest najlepszy, gdybym miał wydać te 100zł. Pod zaślepką koło ręcznego mam gniazdo na 16 pinów, wnioskuje, że to jest to złącze OBD2. Szukać jakiegoś konkretnego pod opla czy jakiegoś uniwersalnego na dane złącze?

 

albo czy nie można "wymigać" kontrole check'a błędów, tak jak w vectrze a ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kodów nie wymigasz od ABS w tym aucie, jeżeli masz lutownicę i odrobinę czasu to polecam układ na tranzystorach na port COM, koszt części ok 7zł. :-)

W VB często pada sterownik, który da rade naprawić, było to opisywane na tym forum.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania