Skocz do zawartości

Opel Vectra 1.6 gsi problem z rozruchem


Gość nowak1991

Rekomendowane odpowiedzi

Może napiszę najpierw parametry autka :

Opel Vectra A

rok:1993

silnik: 1.6 Gsi 55kw +LPG

Problem: Brak prądów na świecach przy odpaleniu na rozrusznik, przy odpaleniu na tzw. pych autko odpala jak na zawołanie. Podejrzewaliśmy aparat Halla ale on jest sprawny i brakuje nam pomysłu już od cewki prądy odchodzą ale po przekręceniu kluczyka jednym słowem coś kradnie prąd i nie mamy pojęcia co. Może jakieś pomysły mi podsunięcie. Z góry dziękuje

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś kradnie prąd i nie mamy pojęcia co.

 

Z doświadczenia wiem że takim złodziejem jest rozrusznik, który się na tulejkach kantuje i pobiera dużo więcej energij niż potrzebuje, może być też już akumulator do wymiany, zrób doświadczenie, naładuj akumulator i sprawdź czy zapali możesz mu ewentualnie pomóc kablami z drugiego akumulatora.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno nie jest to winna akumulatora jego stan aktualny z dzisiaj rano to 87% stanu naładowania tak że nie ma szans żeby to jego sprawka . Co do rozrusznika to nówka wymieniany może z 2 albo 3 tyg temu. Co podejrzewamy to jeszcze stacyjka która przekazuje 4 piny na rozrusznik i do cewki, wtrysk i nie pamietam gdzie jeszcze :P no ale jakoś boje się tego rozebrać

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącz ujemną klemę akumulatora bezpośrednio do jakiejś śruby na silniku, używając jakiegoś bardzo grubego przewodu, np takiego jak do wzmacniacza car-audio. Jak zacznie odpalać z rozrusznika to masa ze skrzyni na nadwozie do wymiany - jest widoczna po zdjęciu lewego przedniego koła.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy tu chaos, napisz kolego jak kręci rozrusznik czy normalnie czy ma jakieś opory, to nam wykluczy teorię Arka o uszkodzonej masie, jak kręci dobrze masa ok jak będzie kulał to trzeba ją sprawdzić, kable ze stacyjki na cewkę poszukaj miernikiem i przy samej stacyjce możesz dokonać spadku napięcia, kostki stacyjki się psują ale zawsze przepala się styk odpowiedzialny za rozrusznik.

 

 

 

Nadal stawiam na rozrusznik. ;-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje chłopaki no okazało się kostka od stacyjki przepalone styki były i całą robotę to z pipczyło :D. Dobra wszystko sprawne na razie podpięte na ostro i tzw gniazdkiem pale gniazdkiem :D no ale to tylko do jutra takie rozwiązanie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania