Gość nowak1991 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Może napiszę najpierw parametry autka : Opel Vectra A rok:1993 silnik: 1.6 Gsi 55kw +LPG Problem: Brak prądów na świecach przy odpaleniu na rozrusznik, przy odpaleniu na tzw. pych autko odpala jak na zawołanie. Podejrzewaliśmy aparat Halla ale on jest sprawny i brakuje nam pomysłu już od cewki prądy odchodzą ale po przekręceniu kluczyka jednym słowem coś kradnie prąd i nie mamy pojęcia co. Może jakieś pomysły mi podsunięcie. Z góry dziękuje   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 coś kradnie prąd i nie mamy pojęcia co. Z doświadczenia wiem że takim złodziejem jest rozrusznik, który się na tulejkach kantuje i pobiera dużo więcej energij niż potrzebuje, może być też już akumulator do wymiany, zrób doświadczenie, naładuj akumulator i sprawdź czy zapali możesz mu ewentualnie pomóc kablami z drugiego akumulatora.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowak1991 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Napewno nie jest to winna akumulatora jego stan aktualny z dzisiaj rano to 87% stanu naładowania tak że nie ma szans żeby to jego sprawka . Co do rozrusznika to nówka wymieniany może z 2 albo 3 tyg temu. Co podejrzewamy to jeszcze stacyjka która przekazuje 4 piny na rozrusznik i do cewki, wtrysk i nie pamietam gdzie jeszcze no ale jakoś boje się tego rozebrać   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Rozbieraj nie ma się czego bać, w poradnikach jest taki temat w dziale Opel a dokładnie przykładem jest Astra G stacyjka jest prawie tak samo montowana   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowak1991 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Ładnie wszystko rozebrane ale które kable idą na cewkę ?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Podłącz ujemną klemę akumulatora bezpośrednio do jakiejś śruby na silniku, używając jakiegoś bardzo grubego przewodu, np takiego jak do wzmacniacza car-audio. Jak zacznie odpalać z rozrusznika to masa ze skrzyni na nadwozie do wymiany - jest widoczna po zdjęciu lewego przedniego koła.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Mamy tu chaos, napisz kolego jak kręci rozrusznik czy normalnie czy ma jakieś opory, to nam wykluczy teorię Arka o uszkodzonej masie, jak kręci dobrze masa ok jak będzie kulał to trzeba ją sprawdzić, kable ze stacyjki na cewkę poszukaj miernikiem i przy samej stacyjce możesz dokonać spadku napięcia, kostki stacyjki się psują ale zawsze przepala się styk odpowiedzialny za rozrusznik. Nadal stawiam na rozrusznik.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowak1991 Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Dziękuje chłopaki no okazało się kostka od stacyjki przepalone styki były i całą robotę to z pipczyło . Dobra wszystko sprawne na razie podpięte na ostro i tzw gniazdkiem pale gniazdkiem no ale to tylko do jutra takie rozwiązanie.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się