Gość Wasyl Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Iskra jest, paliwo do listwy dochodzi, wtryski miernikiem tylko sprawdzane, bo oscyloskopu niestety nie mam, w chwili kręcenia rozrusznikiem około 2V mają. Przekaźnik sprawdzany (ten gazowy od odcinania wtrysków także), no nie mam pomysłów, checka nie wywala Na elpegie pali ładniutko, ewidentnie paliwa nie dostaje na pb - nawet nie kichnie. Co robić?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Teak Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 nie brakło Ci czasem PB ? i po prostu zgasł z braku benzyny zatankowałeś i auto nie pali ?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Paliwo jest i było, był zepsuty wskaźnik i tankowane "do przesady"   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Teak Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 No to jeśli wszystko jest paliwo na listwie też to w teorii coś z wtryskami, jeśli na lpg pali dobrze to iskra też jest.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 To wiemy już od pierwszego posta   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 w chwili kręcenia rozrusznikiem około 2V mają. Źle. Albo styk wadliwy albo rozrusznik zatarty na tulejkach zżera full prądu i brakuje na otwarcie wtrysków. Weź może podaj bezpośrednio z aku + na wtryski benzyny. One są sterowane masą z ECU.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Napięcie na wtryskach musi być równe napięciu na akumulatorze, jeśli tak nie jest to gdzieś po drodze się to napięcie gubi, nie chce mi się wierzyć by rozrusznik załatwił prąd tylko wtryskom, musiał by skasować całe napięcie do 2 V w całej instalacji, zrób jak Arek proponuje podaj 12 V z akumulator na wtryski, starczy do jednego bo są mostkowane.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Źle. Albo styk wadliwy albo rozrusznik zatarty na tulejkach zżera full prądu i brakuje na otwarcie wtrysków. Ogólnie kontrolki wszystkie nie przygasają, rozrusznik dziarsko kręci Weź może podaj bezpośrednio z aku + na wtryski benzyny. One są sterowane masą z ECU. zrób jak Arek proponuje podaj 12 V z akumulator na wtryski, starczy do jednego bo są mostkowane. Okej, wydumam tylko ze schematu który to plus (stawiam na brązowo czerwony) i podam styk wadliwy Przy kompie pewnie nie, ale sprawdzę, macie może schemat inny niż z książki sam naprawiam? Bo tam po małych wycinkach nexia jest opisana i nie wszystko na schemacie jest w legendzie [ Dodano: 2012-04-21, 10:04 ] Sprawdziłem, na obu przewodach od każdego wtrysku jest plus, jeden ~12 drugi ~9v   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się