Gość OLO Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Odebrałem auto z ASO po ustawieniu geometrii -twierdzą że geometria jest ok, auto dalej ściąga z przyczyny opon przednich. Kasa wydana, problem nie rozwiązany. Co o tym myślicie?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Ściąga podczas jazdy czy hamowania, skoro są podejrzane opony to trzeba troszkę poczekać i sprawdzić na letnich jeśli nie masz takich opon to można zamienić tył na przód lub na przemian z przodu zamieniać z zapasem i jazda próbna jeśli jakaś opona będzie uszkodzona to przy takim doświadczeniu usterka zniknie.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szneru Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Znajomy też był ustawić geometrię i na łuku mu auto samo skręcało po tym zabiegu... przyczyna?? Nie pojechał wcześniej na szarpaki żeby sprawdzić resztę zawieszenia. Okazało się, że miał lekko wahacz naderwany i przez to się tak stało. Może to cię nakieruje. No chyba, że jesteś pewien, że to opony   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Nie pojechał wcześniej na szarpaki żeby sprawdzić resztę zawieszenia. Okazało się, że miał lekko wahacz naderwany i przez to się tak stało. Co to za warsztat który sprawdza geometrie samochodu bez sprawdzania czy zawieszenie nie jest wybite czy też uszkodzone, przecież to jest podstawa w diagnostyce zawieszenia.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szneru Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Koleś uwierzył na słowo... właściciel auta powiedział że wszystko jest ok więc ten wziął się za robotę   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krhid Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Pomysł kolegi Grzes997 jest moim zdaniem najlepszą opcją Jeśli zawieszenie jest wsio ok to zostaje tylko pozamieniać koła miejscami... za ściąganie nie musi być koniecznie winna opona, równie dobrze może być wina felgi (np. lekko koślawa od za szybkiego wjeżdżania na krawężniki) lub złe wyważenie koła... aczkolwiek powyższym przykładom powinno także towarzyszyć "bicie" na kierownicy. Obie przednie opony są zużyte w równym stopniu? ... Czy przedni lewy bądź tylny lewy zacisk hamulcowy na pewno "odbija" do samego końca i nie powoduje żadnego oporu na tarczy hamulcowej? Pytanie: Kiedy samochód zaczął ściągać? Odkąd go masz czy od jakiegoś momentu np. wpadnięcia w jakąś konkretną dziurę ?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się