Gość licha89 Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Witam tak ostatnio rozbierałem przepustnice do czyszczenia i zaszokowało mnie to, że nie ma żadnej uszczelki pod przepustnicą, ba nawet śladu po niej nie ma. Więc moje pytanie takie czy powinna tam takowa być czy nie ?? Pacjent Corsa B 1.0   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Wydaje mi się że tam powinna być uszczelka z papieru, w przeciwnym wypadku będzie dostawał lewego powietrza.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość licha89 Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 no właśnie obroty podczas jazdy np na luzie staja na 1200 i dopiero ja auto stanie obroty spadają na 900 czasem delikatnie poniżej, może to być spowodowane tym że tam nie ma żadnej uszczelki. Pytanie takie czy można kupić silikon odporny na wysokie temperatury i zamiast uszczelki dać sylikon ??   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Pytanie takie czy można kupić silikon odporny na wysokie temperatury i zamiast uszczelki dać sylikon ?? Można choć preferuję uszczelki wykonane z papieru własnoręcznie lub oryginał ale można iść na skrótu z silikonem przy okazji wyczyść dobrze przepustnice i udrorzni wszystkie otwory.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość licha89 Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 ok zaraz idę do auta i biorę się do pracy a tzn z papieru czyli np z kartonu ? będzie to szczelniejsze niż silikon ? [ Dodano: 2012-03-05, 15:11 ] ok wyczyszczone, dałem sylikon i jest ok nie była aż tak usyfiona troszkę nagaru było a czy trzeba teraz robić reset mapy uczącej bloku IAC   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Nic nie trzeba robić, adaptuje się sama. Uszczelka jest. Z papieru parafinowanego.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość licha89 Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 na razie dałem sylikon zobaczymy jak sie będzie sprawowało, niestety nigdzie nie można dostać oryginalnej uszczelki....   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 ASO. Koszt ok. 10zł. Do Omegi kosztuje 12zł w ASO.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 no właśnie obroty podczas jazdy np na luzie staja na 1200 i dopiero ja auto stanie obroty spadają na 900 Całkiem normalny objaw, szczególnie w małopojemnościowym trzycylindrowcu. Dlatego przewód z impulsatora (albo czujnika abs) nie idzie tylko do prędkościomierza ale i do ECU   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość licha89 Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Ok dałem na sylikonie i o dziwo obroty przestały falować Kolejne piwko dla fachmanów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się