holcu Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Witam nie wiem czy mogę w takiej formie wysyłać zapytania do administratora forum gdyż jeszcze nie umiem poruszać się po tym forum- sam naprawiam, PL za co z góry przepraszam a jeśli tak to proszę mnie poinstruować. Jeśli chodzi o instalację gazową tą o której pisałem to filtry były wymieniane ciśnienie na cylindrach też było sprawdzane i wynosiło na-1=16 na-2=15 na-3=16 i na-4=15 czyli na UPG-silnika by nie wskazywało a i obroty też są równe mechanik też stwierdził to samo. Zastanawia mnie jedno gdy odłączę klemę od akumulatora na dłuższy czas i ponownie uruchomię silnik to przełącza na gaz a zwłaszcza jak osiągnie wyższą temperaturę czyli temperaturę silnika. Natomiast jak dłużej postoi a zwłaszcza na drugi dzień to jest różnie raz przełącza a raz nie jak by to miało coś wspólnego albo zwykły zbieg okoliczności. Na benzynie pali dobrze i jak przełączy na gaz to też dużej różnicy nie ma to jest coś takiego jak by w pewnym monecie nie dostawał gazu ewentualnie go odcinał. Kilka krotnie byłem u fachowców i to dobrych i też nie wiedzą o co chodzi pierwszy raz mam taką przypadłość że tyle czasu się z tym borykam proszę poradę co to morze być a i ta biała maż w zbiorniczku mnie niepokoi pozdrawiam. Użytkownik nie sprecyzował auta jakie posiada ani tym bardziej silnika. Aczkolwiek umieszczam ten post dlatego, iż teraz może będzie mu łatwiej nawiązać rozmowę w dyskusji na forum   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 gdy odłączę klemę od akumulatora na dłuższy czas i ponownie uruchomię silnik to przełącza na gaz a zwłaszcza jak osiągnie wyższą temperaturę czyli temperaturę silnika. Natomiast jak dłużej postoi a zwłaszcza na drugi dzień to jest różnie raz przełącza a raz nie jak by to miało coś wspólnego albo zwykły zbieg okoliczności Pierwsze wrażenie wskazuje na problem w sterowniku LPG czyli elektronika. jest coś takiego jak by w pewnym monecie nie dostawał gazu ewentualnie go odcinał. Może parownik się kończy, może faktycznie jak wyżej - uszkodzony sterownik gazu wariuje. Kilka krotnie byłem u fachowców i to dobrych i też nie wiedzą o co chodzi Więc nie są dobrymi fachowcami. To tak, jak iść do lekarza, który zobaczy objawy choroby a nie potrafi jej zdiagnozować i podjąć skutecznego leczenia... Jedź do innych gazowników. biała maż w zbiorniczku Jeśli to zbiornik wyrównawczy układu chłodzenia, to zapewne wcześniej podczas jakichś prac (być może przy LPG) nie zachowano należytej czystości i tłuste dostało się do układu chłodzenia. Spuścić to, wlać świeży płyn i poobserwować, czy powróci. Niektóre samochody mają chłodnicę oleju - olej jest chłodzony obiegiem cieczy chłodzącej silnika i w tym momencie można podejrzewać nieszczelność chłodnicy oleju. No ale nie wiemy jaki to silnik i w jakim aucie.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się