Gość superkwasek Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Cześć, mam problem z Tigrą. Tydzień temu zakupiłem autko. Już na początku były problemy, na drugi dzień akumulator wysiadł - do wyrzucenia. Na 3 dzień przy zimnym silniku nie chciał zapalić, po kilkunastu minutach zapalił jednak musiałem dodawać gazu inaczej nie dało rady. Przy ciepłym silniku pali dobrze, choć już następnego dnia zapalił dobrze przy zimnym. Kolejnego dnia zauważyłem bardzo słabe przyspieszenie, na 5 biegu praktycznie brak, jednak gdy stałem w korku, co chwilę gasł, dopiero przy ok 10 zgaszeniu domyśliłem się, że nie ma gazu. Raczej przez to ciągłe zapalanie, gazowanie i automatyczne gaszenie gdy silnik przechodził na gaz nie mogło się nic stać? Teraz z przyspieszeniem jest ok, jednak dzisiaj znowu się męczyłem bardzo długo zanim zapalił, jak już zapalił z dodawaniem gazu jak tylko puściłem gaz od razu gasł. Jakieś 2-3 minuty pogazowałem to było dobrze. Kolejny problem to szarpanie na niskich obrotach na "2" przy niskich obrotach zwłaszcza przy wychodzeniu z zakrętu szarpie, jak przygazuje jest ok. Ostatni problem to problemu z ruszaniem przy zapalonej chech engine. Od czasu do czasu zapali się kontrolka i wtedy bardzo ciężko ruszyć z jedynki jakby nie było w ogóle mocy i gaśnie. Wie może ktoś co może być problemem? Tigra, 1.4 gaz, 96r. Proszę o pomoc, pozdrawiam.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Odczytaj błędy i wtedy będzie pewność co jest nie tak. Wygląda na problem z instalacją LPG.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Zrób jak pisze ArKos z błędami, ja do tego proponuje zakręcić gaz wyjąć bezpiecznik z LPG i pojeździć na PB i sprawdzić czy będzie OK   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość superkwasek Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Ok, a co mogę użyć do odczytu błędów? Spinacz biurowy: https://lh5.googleusercontent.com/-7hGsr1UFM4s/Tfj4JL8sX3I/AAAAAAAAGIc/sRrG0hfJ4kI/aaaaa.JPG Byłem u "gazownika" i z instalacją wszystko jest dobrze. Nie wiem do końca jak to zrobić z tym bezpiecznikiem bo jestem konkretnym laikiem w sprawach samochodowych. Ale zapalam na benzynie.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 A to dla ciebie za mało jest, że kontrolką auto wymiga ci co go boli i trzeba to tylko policzyć?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość superkwasek Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 0400 - Nieprawidłowy sygnał zaworu EGR Czyli "EGR" odpowiada za te usterki co opisałem w pierwszym poście czy to jeszcze coś innego?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Czyli "EGR" odpowiada za te usterki co opisałem w pierwszym poście czy to jeszcze coś innego? Uruchom zawór EGR do takiego stanu by błędów nie wywalał a sam EGR zaślep i masz po kłopocie, w poradnikach jest artykuł o zaworach EGR i jakie są objawy usterki w Twoim wypadku na 100 % zawór   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość superkwasek Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Nie wiem o który dokładnie poradnik chodzi, znalazłem jedynie coś takiego: http://forum.samnaprawiam.com/wymiana-zaworu-egr-astra-g-vt1955.htm?highlight=zaw%F3r+egr Jestem kompletnym laikiem w sprawach motoryzacyjnych i nie mam pojęcia jak uruchomić zawór egr, a potem go zaślepić.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Sam nie opanujesz tego. Nie trzeba nic uruchamiac, wystarczy wyczyscic i rozruszac. Jesli pomoze wtedy zaslepic, jesli nie pomoze wymienic. W twoim silniku EGR jest w bardzo upierdliwym miejscu i jako laik nie poradzisz sobie.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Nie trzeba nic uruchamiac To trzeba czy nie skoro dalej piszesz wystarczy wyczyscic i rozruszac. miałem dokładnie to samo na myśli uruchomienie czyli czyszczenie do takiego stanu by pracował i potem zaślepienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się