Gość megaton2 Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Witam. M am vag 4,9 pl i błędy mogę sczytywać i kasować natomiast dojście do bloków mam tylko czterech dalej nr bloku zabroniony, czyściłem ostatnio przepustnicę i o adaptacji tym programem nie było mowy na szczęście przepustnica zaadoptowała się sama a może robię coś nie tak może jakaś podpowiedz.Pozdrawiam.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Możesz nie mieć pełnej wersji. Pełna wersja umożliwia adaptacje i te sprawy.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Nie jestem pewien ale chyba musisz znać pin do pozostałych bloków kurde ćwiczyłem to dosyć dawno i nie pamiętam dokładanie jak to było a miałem zabroniony dostęp do imo   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość megaton2 Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 WITAM.Ważne że mogę odczytać błędy,chociaż przydało by się więcej jest jeszcze jedna sprawa komputer pokazuje temperaturę 70 stopni a zegar 90 i włącza się wentylator czyli coś nie tak.POZDRAWIAM.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 komputer pokazuje temperaturę 70 stopni a zegar 90 i włącza się wentylator czyli coś nie tak Tam chyba są dwa czujniki temperatury jeden na wskaźnik drugi na dane do komputera i dlatego jest taka różnica, podaj pojemność silnika sprawdzi się to dokładniej   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość megaton2 Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Witam. Pojemność silnika 1,6 czujnik temperatury jest jeden czteropinowy.Pozdrawiam.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 czujnik temperatury jest jeden czteropinowy. to są dwa czujniki w jednym, możesz mieć jeden z nich uszkodzony.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Jeżeli chodzi o interfejs to jak masz taki za 40 zł i licencje na Polę klinek z Jabłonnej nie oczekuj cudów że coś zrobisz więcej niż sprawdzisz błędy które i tak nie zawsze powiedzą prawdę (wiem bo bawiłem się kiedyś takim) a po 2000 roku możesz wywalić poduszki powietrzne w kosmos podłączając się..itd W/g mnie te 70*C to za mało dla ECU, sprawdź w zbiorniczku zwykłym termometrem lub takim w multimetrze i porównaj z deską i ECU. Wskazania na desce są tylko poglądowe. Ostatnio naprawiałem golfa z silnikiem 1,6 czujnik 4-pinowy czarny miał na pinach dla ECU przy 90*C ok.220om (styki ECU) a na stykach do deski ok.100om. Sprawdzasz jak tu http://forum.samnaprawiam.com/silnik-sprawdzanie-czujnikow-osprzetu-silnika-vt974.htm?highlight=czujniki Pin 2 i 4 jest dla deski   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się