Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość megaton2

Witam.

 

M am vag 4,9 pl i błędy mogę sczytywać i kasować natomiast dojście do bloków mam tylko czterech dalej nr bloku zabroniony, czyściłem ostatnio przepustnicę i o adaptacji tym programem nie było mowy na szczęście przepustnica zaadoptowała się sama a może robię coś nie tak może jakaś podpowiedz.Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/3216-interfejs-vag-seat-cordoba/
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewien ale chyba musisz znać pin do pozostałych bloków kurde ćwiczyłem to dosyć dawno i nie pamiętam dokładanie jak to było a miałem zabroniony dostęp do imo

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/3216-interfejs-vag-seat-cordoba/#findComment-18025
Udostępnij na innych stronach

Gość megaton2

WITAM.Ważne że mogę odczytać błędy,chociaż przydało by się więcej jest jeszcze jedna sprawa komputer pokazuje temperaturę 70 stopni a zegar 90 i włącza się wentylator czyli coś nie tak.POZDRAWIAM.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/3216-interfejs-vag-seat-cordoba/#findComment-18029
Udostępnij na innych stronach

komputer pokazuje temperaturę 70 stopni a zegar 90 i włącza się wentylator czyli coś nie tak

 

Tam chyba są dwa czujniki temperatury jeden na wskaźnik drugi na dane do komputera i dlatego jest taka różnica, podaj pojemność silnika sprawdzi się to dokładniej

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/3216-interfejs-vag-seat-cordoba/#findComment-18032
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o interfejs to jak masz taki za 40 zł i licencje na Polę klinek z Jabłonnej nie oczekuj cudów że coś zrobisz więcej niż sprawdzisz błędy które i tak nie zawsze powiedzą prawdę (wiem bo bawiłem się kiedyś takim) a po 2000 roku możesz wywalić poduszki powietrzne w kosmos podłączając się..itd

 

W/g mnie te 70*C to za mało dla ECU, sprawdź w zbiorniczku zwykłym termometrem lub takim w multimetrze i porównaj z deską i ECU. Wskazania na desce są tylko poglądowe.

Ostatnio naprawiałem golfa z silnikiem 1,6 czujnik 4-pinowy czarny miał na pinach dla ECU przy 90*C ok.220om (styki ECU) a na stykach do deski ok.100om.

 

Sprawdzasz jak tu http://forum.samnaprawiam.com/silnik-sprawdzanie-czujnikow-osprzetu-silnika-vt974.htm?highlight=czujniki

Pin 2 i 4 jest dla deski

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/3216-interfejs-vag-seat-cordoba/#findComment-18076
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania