Gość mulczas Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 OD dłuższego czasu mam problem z paskiem założono już dwa nowe a mimo to po jakimś czasie zaczyna piszczeć. Gdy włączę światła to auto chodzi jak traktor, szarpie ciągle. Może to być spowodowane złą pracą regulatora napięcia, ew.szczotek w alternatorze?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 założono już dwa nowe a mimo to po jakimś czasie zaczyna piszczeć. napinacz paska? jeśli nie ma napinacza to za słabo alternator odciągnięty   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BeatleJohn Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 Zobacz,czy koła są ustawione współosiowo (czyli w jednej linii) i sprawdż napiecie paska -jak radzi admin.Tam nie ma napinacza i obejrzałbym ucho oraz śruby regulujące naciąg paska. Akumulator jest niedoładowany mi dlatego takie objawy po włączeniu świateł.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość prezesik25 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 często tego typu przyczyną jest za słabe dokręcenie śruby, która trzyma naciąg paska (jeżeli nie ma napinacza). Śruba z czasem zaczyna się przesuwać i luzuje się pasek na alternatorze.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość to_maszzz Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 siema. swego czasu miałem ten sam problem. po dwóch tygodniach pasek piszczał niemiłosiernie. wystarczyło tylko znowu g naciagnąć-najlepiej w dwie osoby-jedna naciaga alternator a druga dokreca śruby. proponuje i u Ciebie dokonać takiej operacji   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys315 Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 miałem też ten problem i jak wyżej wystarczy dobrze naciągnąć i przykręcić alternator tylko z głową żeby łożyska za bardzo nie dostawały hehe   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartez23 Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 ja kiedyś u siebie w oplu dociągałem pasek alternatora breszką i wtedy dokręcałem, inaczej piszczał.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robo38 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 W Fiatach jest tak: wymieniasz pasek alternatora to co jakiś czas, gdy zaczyna popiskiwać musisz go naciągnąć. I tak 2 lub 3 razy i dość. Po prostu naciągnie sie on do pewnej swojej długości i już do swego końca lub wymiany nie zmieni długości. pZdr   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Panowie zbyt naciągnięty pasek wykończy łożyska alternatora, a usterka może być w akumulatorze, który może mieć już lekkie zwarcie na celach, zresztą kolega napisał Gdy włączę światła to auto chodzi jak traktor, szarpie ciągle co świadczy o końcu akusia. Zrób tak, naładuk prostownikiem akumulator i potem odpal maszyne i włącz światła powinno byc cicho. Ile ma lat ten akumulator ??   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Baranek Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Po korekcji naciągu paska jeśli piszczy psiknij delikatnie na koło alternatora WD40. Ale delikatnie a nie uwalać to by kapało. Problem powinien ustąpić jeśli to tylko pasek a nie jak koledzy poprzednicy piszą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się