Skocz do zawartości

Problem z paskiem do alternatora Seicento 900


Gość mulczas

Rekomendowane odpowiedzi

OD dłuższego czasu mam problem z paskiem założono już dwa nowe a mimo to po jakimś czasie zaczyna piszczeć. Gdy włączę światła to auto chodzi jak traktor, szarpie ciągle. Może to być spowodowane złą pracą regulatora napięcia, ew.szczotek w alternatorze?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość BeatleJohn

Zobacz,czy koła są ustawione współosiowo (czyli w jednej linii) i sprawdż napiecie paska -jak radzi admin.Tam nie ma napinacza i obejrzałbym ucho oraz śruby regulujące naciąg paska.

Akumulator jest niedoładowany mi dlatego takie objawy po włączeniu świateł.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość prezesik25

często tego typu przyczyną jest za słabe dokręcenie śruby, która trzyma naciąg paska (jeżeli nie ma napinacza). Śruba z czasem zaczyna się przesuwać i luzuje się pasek na alternatorze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość to_maszzz

siema. swego czasu miałem ten sam problem. po dwóch tygodniach pasek piszczał niemiłosiernie. wystarczyło tylko znowu g naciagnąć-najlepiej w dwie osoby-jedna naciaga alternator a druga dokreca śruby. proponuje i u Ciebie dokonać takiej operacji ;-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krzys315

miałem też ten problem i jak wyżej wystarczy dobrze naciągnąć i przykręcić alternator :) tylko z głową żeby łożyska za bardzo nie dostawały hehe

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bartez23

ja kiedyś u siebie w oplu dociągałem pasek alternatora breszką i wtedy dokręcałem, inaczej piszczał.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

W Fiatach jest tak: wymieniasz pasek alternatora to co jakiś czas, gdy zaczyna popiskiwać musisz go naciągnąć. I tak 2 lub 3 razy i dość. Po prostu naciągnie sie on do pewnej swojej długości i już do swego końca lub wymiany nie zmieni długości.

pZdr

:-D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie zbyt naciągnięty pasek wykończy łożyska alternatora, a usterka może być w akumulatorze, który może mieć już lekkie zwarcie na celach, zresztą kolega napisał

Gdy włączę światła to auto chodzi jak traktor, szarpie ciągle

co świadczy o końcu akusia. Zrób tak, naładuk prostownikiem akumulator i potem odpal maszyne i włącz światła powinno byc cicho.

Ile ma lat ten akumulator ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po korekcji naciągu paska jeśli piszczy psiknij delikatnie na koło alternatora WD40.

Ale delikatnie a nie uwalać to by kapało.

 

Problem powinien ustąpić jeśli to tylko pasek a nie jak koledzy poprzednicy piszą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania