Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Witam, poczatkowo wyskakiwal tylko 94, teraz sa juz oba ciagle. Co skasuje to wywala. Silnik pracuje, odpala na dotyk, ma problemy z wkrecaniem sie na obroty, max obroty okolo 4000obr/min... Napiecie we wtyczce 10.9-11.2V na aku 12.6V - masy ok Mam wyciagnietego halla w reku i niebardzo wiem jak go sprawdzic. Żadnej rezystancji pomiedzy nózkami nie ma. Wiec pewnie padniety?!   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 max obroty okolo 4000obr/min... To jest dodatkowy sygnał że czujnik do wymiany , po prostu ECU pracuje w trybie awaryjnym, czujnik musi mieć rezystencję jeśli nie ma to jest uszkodzony czyli do wymiany.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 czujnik musi mieć rezystencję jeśli nie ma to jest uszkodzony czyli do wymiany. Tak jak Grześ pisze coś ok 500 om powinno być   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 hall wymieniony, błedy znikneły i pracuje dobrze.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 <html> <head> <title>Untitled Document</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1250"> <style type="text/css"> <!-- body,td,th { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; color: #000000   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 błędów nie mam a i tak nie chodzi   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 A nie pomyliłeś wtyczek? Mi się mignęły wtyczki... pomylliłem od stuku z TPS-em i też były jaja jak berety.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Nie TPS ma na 3 piny, a stukacz na 2 Pomylic moglem z krokowcem ale sa rozne kolory wtyczek no i sprawdzalem po przewodach.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 Napiecie we wtyczce 10.9-11.2V na aku 12.6V - masy ok sprawdź dodatkowo napięcie na samym ECU, dowiemy się czy napięcie zaniżone jest na ECU czy między ECU a czujnikiem, to jest prawie 2 V troszkę dużo.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się