Skocz do zawartości

Błędy 93 i 94


Gość szymon 1587cm3

Rekomendowane odpowiedzi

Gość szymon 1587cm3

Witam, poczatkowo wyskakiwal tylko 94, teraz sa juz oba ciagle. Co skasuje to wywala. Silnik pracuje, odpala na dotyk, ma problemy z wkrecaniem sie na obroty, max obroty okolo 4000obr/min...

 

Napiecie we wtyczce 10.9-11.2V na aku 12.6V - masy ok

 

Mam wyciagnietego halla w reku i niebardzo wiem jak go sprawdzic. Żadnej rezystancji pomiedzy nózkami nie ma. Wiec pewnie padniety?!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

max obroty okolo 4000obr/min...

 

To jest dodatkowy sygnał że czujnik do wymiany , po prostu ECU pracuje w trybie awaryjnym, czujnik musi mieć rezystencję jeśli nie ma to jest uszkodzony czyli do wymiany.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

<html> <head> <title>Untitled Document</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1250"> <style type="text/css"> <!-- body,td,th { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; color: #000000

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napiecie we wtyczce 10.9-11.2V na aku 12.6V - masy ok

 

sprawdź dodatkowo napięcie na samym ECU, dowiemy się czy napięcie zaniżone jest na ECU czy między ECU a czujnikiem, to jest prawie 2 V troszkę dużo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania