Skocz do zawartości

ford escort mk6 94r 1.4 benzyna


Gość wyspa2010
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A ja dodam że chyba nie za bardzo się opłaca naprawa pompy wspomagania, to jest tak jak byś chciał naprawić pompę oleju bez odpowiedniego sprzętu nie jesteś w stanie w warunkach amatorskich naprawić takiej pompy, taniej i pewniej jest kupić jakąś używaną sprawną rzecz jasna i wymianę to samo z silnikiem krokowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

warunki mam nie sa amatorskie.a mianowice chodzi mi o to ze jak jest silnik goracy to obroty spadaja ponizej 900 i strasznie zuca silnikiem.a co do wspomagania to strasznie wyje znaojomy ktory jest konserwatorem swierdzil ze to lozysko moze byc wyjechane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znaojomy ktory jest konserwatorem swierdzil ze to lozysko moze byc wyjechane

To niech się dalej zajmuje konserwacją lepiej... Pompa umiera, po prostu regeneracja lub wymiana. Łożysko w pompie huczy, a jak się pompa kończy to wyje.

 

jak jest silnik goracy to obroty spadaja ponizej 900 i strasznie zuca silnikiem.

To nie jest wina krokowego.

Czujnik temperatury do Sterownika silnika sprawdzić. Świece, kable, elementy układu wytwarzania iskry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...