Gość wyspa2010 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Witam wszystkich na forum czy moglby mi ktos pomoc w naprawie pompy wspomagania i silnika krokowego   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2613-ford-escort-mk6-94r-14-benzyna/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Może i mógłby, ale na pewno nie na podstawie aż tak bogatego opisu usterki i niewłaściwego zachowania podzespołu...   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2613-ford-escort-mk6-94r-14-benzyna/#findComment-14388 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 A ja dodam że chyba nie za bardzo się opłaca naprawa pompy wspomagania, to jest tak jak byś chciał naprawić pompę oleju bez odpowiedniego sprzętu nie jesteś w stanie w warunkach amatorskich naprawić takiej pompy, taniej i pewniej jest kupić jakąś używaną sprawną rzecz jasna i wymianę to samo z silnikiem krokowym   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2613-ford-escort-mk6-94r-14-benzyna/#findComment-14394 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wyspa2010 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 warunki mam nie sa amatorskie.a mianowice chodzi mi o to ze jak jest silnik goracy to obroty spadaja ponizej 900 i strasznie zuca silnikiem.a co do wspomagania to strasznie wyje znaojomy ktory jest konserwatorem swierdzil ze to lozysko moze byc wyjechane   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2613-ford-escort-mk6-94r-14-benzyna/#findComment-14412 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 znaojomy ktory jest konserwatorem swierdzil ze to lozysko moze byc wyjechane To niech się dalej zajmuje konserwacją lepiej... Pompa umiera, po prostu regeneracja lub wymiana. Łożysko w pompie huczy, a jak się pompa kończy to wyje. jak jest silnik goracy to obroty spadaja ponizej 900 i strasznie zuca silnikiem. To nie jest wina krokowego. Czujnik temperatury do Sterownika silnika sprawdzić. Świece, kable, elementy układu wytwarzania iskry.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2613-ford-escort-mk6-94r-14-benzyna/#findComment-14415 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się