Skocz do zawartości

Brak ładowania Lublin 2.4D andoria pomocy!


Gość paticha
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z moim lublinem- najprawdopodobniej niema dobrego ładowania.W drodze powrotnej z warszawy rozładował 2 akumulatory,kontrolka tylko krótki czas się żarzyła a potem zgasła dodatkowo po zgaśnięciu kontrolki obrotomierz zaczął falować tzn jade 2.5tyś obr zmieniam bieg a obrotomierz spada na 0 po chwili wraca na obroty ale faluje.Mam pytanie pożyczyłem miernik i dziś muszę zmierzyć jakie ma ładowanie(czy wo gule ma)i może wiecie jakie powinien mieć przy wyłączonych światłach i pod obciążeniem czyli światła,cb radio,wzmacniacz i radio.Lublin II 1997r. silnik 2.4D andoria.Pozdrawiam i czekam na odpowiedź. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

<html> <head> <title>Untitled Document</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1250"> <style type="text/css"> <!-- body,td,th { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px; color: #000000

 

<html> <head> <title>Untitled Document</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1250"> <style type="text/css"> <!-- body,td,th { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; color: #000000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej alternator Ci siada. Błędne działanie obrotomierza może też być spowodowane alternatorem, bo w Dieslu sygnał do obrotomierza leci z alternatora, bodaj wyprowadzenie oznaczone literką W.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi.Następnym razem przeszukam forum zanim zapytam.Przyczyną był zatarty alternator-wymieniłem i podłączyłem tylko jest mały problem bo w starym alternatorze było miejsce na: +(gruby),bodajże żółty(do sterowania) i niebieski(najprawdopodobniej masa)tylko u mnie w alternatorze nie było gdzie go przykręcić więc dałem masę z obudowy ale teraz ciągle żarzy się kontrolka ładowania i obrotomierz nie działa.Zastanawiam się co zrobić z tą masą,macie jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To o czym piszesz jest najprawdopodobniej sterowanie na obrotomierz dlatego tak się dzieje sam alternator nie jest dodatkowo masowany gdyż jest przykręcony do silnika i w normalnym przypadku są dwa kable gruby plus i cienki na kontrolkę ładowania u Ciebie jest trzeci na obrotomierz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...