Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

tak napiecie jest wporzadku dochodzi do 14v przy rozruchu mniej.

 

[ Dodano: 2011-10-03, 12:32 ]

tam zlokalizowałem 2 przekazniki jeden jest w skrzynce bezpieczników filoetowy czyka przy rozruchu drugi tezz fioletowy za schowkiem tez złancza przy rozruchu słychac.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2419-corsa-b-nie-odpala-10-12v-xe/page/4/#findComment-14232
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 39
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Może warto sprawdzić ciśnienie jakie pompa daje zgodnie z poradnikiem ArKosa, może też być reduktor ciśnienia paliwa uszkodzony skoro wszystko jest ok. z pompą to tam nie ma wielkiej filozofii, no chyba że masa pompy jest gdzieś uszkodzona, zaśniedziała lub nawet luźna, nie wiem jak mierzyłeś napięcie na pompie czy na samej wtyczce czy razem z pompą bo to jest różnica pompa bierze dosyć dużo prądu więc może być duży spadek napięcia.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2419-corsa-b-nie-odpala-10-12v-xe/page/4/#findComment-14235
Udostępnij na innych stronach

mierzyłem na samej kostce przy pompie paliwa, teraz sprawdziłem czy świece nie są zalane i okazało się, że nie są suche, wyczyściłem cewkę zapłonową, i ku mojemu zdziwieniu auto odpaliło obroty są ok przejechałem się i wszystko jak najlepszym porządku bardzo to jest dziwne... zapewne nie w tym leżał problem bo cewka raczej nie ma nic wspólnego z obrotami itp, co do świec były wymieniane około pół roku temu po wykręceniu były lekko obsmolone ale chyba to normalne. Jutro jeszcze sprawdzę masę, którą już sprawdzałem na wtyczce od pompy jakiś miesiąc temu i było ok oraz sprawdzę napięcie na kostce przy włączonym silniku tylko jeszcze nie wiem jak to zrobić ponieważ przy pompie jest bardzo mało miejsca i ciężko dostać sie tam miernikiem, czy da się to przy przekaźniku sprawdzić ?

 

czy ten reduktor ciśnienia paliwa nie jest to przypadkiem silniczek krokowy ? jeśli tak to został wymieniony na nowy.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2419-corsa-b-nie-odpala-10-12v-xe/page/4/#findComment-14236
Udostępnij na innych stronach

pomiar zrób przy samej pompie, za nim odpalisz wbij do kabli dwie szpilki i do nich sobie podłącz miernik odpal i odczytaj parametry, reduktor ciśnienia paliwa to nie to samo co silnik krokowy on odpowiada za bieg jałowy a reduktor za prawidłowe ciśnienie paliwa na wtrysku, kurde dziwne że po wyczyszczeniu cewki samochód pali no chyba że problem tkwi w samym module zapłonu ale on nie ma nic wspólnego z zasilaniem pompy, no ale po kolei sprawdź te napięcie czy nie ma spadku jak pompa pracuje.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2419-corsa-b-nie-odpala-10-12v-xe/page/4/#findComment-14237
Udostępnij na innych stronach

A więc tak po kolei :

 

1-podłączylem miernik do kostki zaraz przy pompie paliwa, odpalam auto.... i ? auto kręci nie odpala :/

 

2-pomyślałem sobie sprawdzę każdą kostkę przy silniku wyciągając - wkładając i próbując odpalić auto zacząłem od kostki cewki zapłonowej świec (tak chyba się to fachowo nazywa) poniżej foto. wyciągnąłem, wsadziłem auto odpaliło bez problemu

 

17.jpg

 

3-zmierzyłem napięcie przy kostce, która wchodzi do pompy paliwa napięcie jakie sie pokazało na mierniku to 13.60 oczywiście na odpalonym silniku

 

4-sprawdziłem masę na kostce przy pompie paliwa oczywiście jest. Sprawdzałem jak pisaliście wcześniej żarówka raz przykładając do masy na kostce a raz do karoserii aby porównać natężenie światła było identyczne

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2419-corsa-b-nie-odpala-10-12v-xe/page/4/#findComment-14245
Udostępnij na innych stronach

miałem podobny przypadek z wypinaniem kostki od cewki lub samego przewodu do świecy w oplu astrze b 1,4 co sie okazało był uwalony moduł który jest zamontowany pod cewka zapłonowa. ale nie wiem czy cos takiego jest w corsie bo tam jest cewkna odrazu na silniku.moze sie ktos wypowie co bedzie wiecej wiedział.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2419-corsa-b-nie-odpala-10-12v-xe/page/4/#findComment-14247
Udostępnij na innych stronach

Równie dobrze może być na tej kostce z cewki jakiś kabelek nadłamany może w czasie pracy silnika poruszaj tymi kablami czy coś nie będzie się działo niepokojącego

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2419-corsa-b-nie-odpala-10-12v-xe/page/4/#findComment-14249
Udostępnij na innych stronach

co tu dalej robić bo wygląda na to że wszystko wydaje się ok :/ zaobserwuje jeszcze raz jak nie odpali to wyjmę i włożę ta kostkę i sprawdzę

 

[ Dodano: 2011-10-06, 08:20 ]

auto wczoraj normalnie jeździło ale prawda taka, że strach tym autem gdziekolwiek jechać... co robić dalej Panowie ?

 

[ Dodano: 2011-10-10, 09:09 ]

Panowie zdaję kolejną relację jak na razie auto jeździ odpala ale czasem obroty delikatnie falują

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2419-corsa-b-nie-odpala-10-12v-xe/page/4/#findComment-14255
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania