Skocz do zawartości

Corsa B nie odpala 1.0 12v XE


Gość licha89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki problem wczoraj podczas jazdy samochód stracił nagle moc i zgasł, po probie odpalenia, ledwo co zapalał tak jak by paliwa nie było, po kilkunastu próbach już nie odpalił , wydaje mi się, że coś z pompą bo tak jeszcze ledwo co odpalał i zaraz zaczynal się dusić i gasnąć zapewne ściągnął reszte paliwa z przewodów i dla tego już nie odpala.

 

Co sprawdziłem

 

-pompe paliwa nie dochodzi prąd są 4 kable 2 od pływaka tam prąd jest i 2 od pompy tu nie ma

-bezpiecznik jest OK

-przekaźnik nie cyka po przekręceniu kluczyka

 

ok prąd jest na kostce przy pompie pojawia się dopiero po przekręceniu zapłonu tzw przy odpalaniu. Czy to normalne ? co dalej...........?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 39
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

prąd jest na kostce przy pompie pojawia się dopiero po przekręceniu zapłonu tzw przy odpalaniu. Czy to normalne ?

Całkowicie normalne i tak ma być.

Sprawdź samą pompę paliwa. Jak to zrobić, jest na forum bo już pisałem.

http://forum.samnaprawiam.com/brak-zasilania-pompy-paliwa-vt2812.htm?highlight=butelk%2A

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ArKos, zapomniałem dodać, że prąd przy wtyczce od pompy dostaje jakieś 10,5V czy to dobre napięcie ? Czyli jeszcze sprawdzić na krótko pompę bezpośrednio z aku czy zatrybi ? Może być tak, że przekaźnik jest walnięty ale daje napięcie na pompę ? Bo chyba wszystko wskazuje na uszkodzoną pompę prawda ? Co do abli w pompie są jak nowe

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3
dostaje jakieś 10,5V czy to dobre napięcie

 

troche niskie, powinno byc ponad 12V (tyle co na aku) Mierzyleś napiecie miedzy stykami we wtyczce czy miedzy czerwono-niebieskim a masą? (moze kiepska masa) Ewentualnie kiepski styk na przekaźniku.

 

Czyli jeszcze sprawdzić na krótko pompę bezpośrednio z aku czy zatrybi ?

 

Mozesz tak sprawdzic

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być tak, że przekaźnik jest walnięty ale daje napięcie na pompę ?

Może. Szymon napisał. Nadpalone lub zaśniedziałe styki, lub po drodze na jakimś połączeniu napięcie spada. Może też być wadliwa masa dla pompy paliwa. MUSI być 12V, inaczej pompa nie będzie w stanie wytworzyć właściwego ciśnienia paliwa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak koledzy napisali ma być napięcie wyższe, pływak sobie z tym radzi a pompa nie daje ciśnienia należytego. Daj masę i prąd z akumulatora (na próbę)jak nie jesteś pewien co powoduje zanik napięcia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz dokładnie sprawdziłem jakie jest napiecie przy kreceniu rozrusznikiem wychodzi około 11v a przy puszczeniu zapłonu około 12v

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ArKos, nie podpinałem pompy na krótko jeszcze z osobnego aku......

 

[ Dodano: 2011-08-16, 10:41 ]

powiedzcie mi gdzie jest 2 przekaźnik od pompy paliwa bo nie potrafię zlokalizować :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania