Skocz do zawartości

dziwne obroty


Gość gizmo82

Rekomendowane odpowiedzi

witam znawców,mam pytanko co może być przyczyną podwyrzszonych obrotów i co dziwne jak się zatrzymam to obroty spadają do normy,zgłupiałem bo nie wiem o co chodzi silniczek krokowy podmieniałem i dalej to samo??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 41
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gdzieś wyczytałem żę jak odłącze linkę od prędkościomierza to problem zniknie,ale jaki to ma związek z obrotami to nie mam pojęcia :crazy:

 

[ Dodano: 2011-08-14, 09:43 ]

dodam jeszcze że po wymianie silniczka krokowego nic nie ustawiałem w nim a czytałem wiele teori że niby trzeba go jakoś ustawić,później odpalić auto i czekać jak się wentylator załączy i dopiero wtedy komp ustawi go prawidłowo,czy to prawda czy tylko wymysł pseudo mechaników???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3
Gdzieś wyczytałem żę jak odłącze linkę od prędkościomierza to problem zniknie,ale jaki to ma związek z obrotami to nie mam pojęcia

 

To nie jest problem, tak ma byc.

 

Odłączając linke sprawiasz ze impulsator przestaje sie obracać, jak sie nie obraca to nie informuje ECU ze auto jest w ruchu i ten nie zwieksza obrotow.

 

Owe podwyzszenie obrotów jest po to aby silnik nie gasł przy zmianach biegow i dojezdzaniu do swiateł na tzw luzie.

 

dodam jeszcze że po wymianie silniczka krokowego

 

Bo nic sie nie ustawia, ECU sam ustawi sobie regulator w odpowiedniej pozycji.

 

wiele teori że niby trzeba go jakoś ustawić

 

Jeżeli ustawianie ma polegac na kreceniu grzybkiem to lepiej tego nie rob bo Ci sie rozleci i tyle bedziesz z tego mial :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą bardzo niebezpieczne jest jeździć na luzie, w ten sposób jedziesz w trumnie z kołami, podczas takiej jazdy silnik Ci się wyłączy jak zauważysz to ok ale jak nie to może Ci braknąć hamulców, wspomagania kierownicy etc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

he he moje c14nz nie ma wspomagania :lol: A przy okazji obroty dalej świrują,dziwne samochód tak jakby sam dodawał sobie gazu i złapał mi dzisiaj błąd 35.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no nie pomogło,wsadziłem dzisiaj starego krokowca od c14nz zmieniłem w nim końcówke"trzpień" bo jest inny gdyż przepustnice mam od 1.6 zobaczymy co się bedzie działo,może do kościoła jutro dojade :-| W sumie to mam dylemat bo teraz nie wiem jaki krokowiec byłby najlepszy czy od 1.4 czy od 1.6 na logike 1.6 bo przepustnica taka jest ale czy komp przez to nie głupieje???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

Krokowce sa inne, 1.4 ma ścięty stożek, 1.6 ma półokrągły. Nie zamieniaj bo bedzie glupial z obrotami (wolne na poziomie 2,5 tys obr/min).

 

Błąd 35 to krokowy, ale w przypadku wymiany przepustnicy na wieksza to chodzi o to ze jest za bardzo uchylona na wolnych -> komp nie moze bardziej obniżyć obrotow (do zadanych 850obr/min) -> wywala blad krokowca.

Przerabialem to u siebie, jak przegniesz w druga strone (zabardzo przymkniesz) wywali blad sondy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania