Gość gizmo82 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 witam znawców,mam pytanko co może być przyczyną podwyrzszonych obrotów i co dziwne jak się zatrzymam to obroty spadają do normy,zgłupiałem bo nie wiem o co chodzi silniczek krokowy podmieniałem i dalej to samo??   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2409-dziwne-obroty/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 co może być przyczyną podwyrzszonych obrotów i co dziwne jak się zatrzymam to obroty spadają do normy, czyli jeździsz na wolnych obrotach czy jak bo nie rozumiem.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2409-dziwne-obroty/#findComment-13101 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Nie ten dział przede wszystkim... Czujnik prędkości pojazdu czyli impulsator. Czarne podłużne zamontowane przy zegarach u góry, lub folia zegarów, lub kostka zegarów lub elektryka przekazująca informacje do ECU.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2409-dziwne-obroty/#findComment-13102 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gizmo82 Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Gdzieś wyczytałem żę jak odłącze linkę od prędkościomierza to problem zniknie,ale jaki to ma związek z obrotami to nie mam pojęcia [ Dodano: 2011-08-14, 09:43 ] dodam jeszcze że po wymianie silniczka krokowego nic nie ustawiałem w nim a czytałem wiele teori że niby trzeba go jakoś ustawić,później odpalić auto i czekać jak się wentylator załączy i dopiero wtedy komp ustawi go prawidłowo,czy to prawda czy tylko wymysł pseudo mechaników???   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2409-dziwne-obroty/#findComment-13104 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Gdzieś wyczytałem żę jak odłącze linkę od prędkościomierza to problem zniknie,ale jaki to ma związek z obrotami to nie mam pojęcia To nie jest problem, tak ma byc. Odłączając linke sprawiasz ze impulsator przestaje sie obracać, jak sie nie obraca to nie informuje ECU ze auto jest w ruchu i ten nie zwieksza obrotow. Owe podwyzszenie obrotów jest po to aby silnik nie gasł przy zmianach biegow i dojezdzaniu do swiateł na tzw luzie. dodam jeszcze że po wymianie silniczka krokowego Bo nic sie nie ustawia, ECU sam ustawi sobie regulator w odpowiedniej pozycji. wiele teori że niby trzeba go jakoś ustawić Jeżeli ustawianie ma polegac na kreceniu grzybkiem to lepiej tego nie rob bo Ci sie rozleci i tyle bedziesz z tego mial   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2409-dziwne-obroty/#findComment-13111 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Swoją drogą bardzo niebezpieczne jest jeździć na luzie, w ten sposób jedziesz w trumnie z kołami, podczas takiej jazdy silnik Ci się wyłączy jak zauważysz to ok ale jak nie to może Ci braknąć hamulców, wspomagania kierownicy etc   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2409-dziwne-obroty/#findComment-13124 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gizmo82 Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 he he moje c14nz nie ma wspomagania A przy okazji obroty dalej świrują,dziwne samochód tak jakby sam dodawał sobie gazu i złapał mi dzisiaj błąd 35.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2409-dziwne-obroty/#findComment-13125 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 złapał mi dzisiaj błąd 35 Już masz odpowiedz, czyszczenie krokowca nie pomogło   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2409-dziwne-obroty/#findComment-13131 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gizmo82 Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 A no nie pomogło,wsadziłem dzisiaj starego krokowca od c14nz zmieniłem w nim końcówke"trzpień" bo jest inny gdyż przepustnice mam od 1.6 zobaczymy co się bedzie działo,może do kościoła jutro dojade W sumie to mam dylemat bo teraz nie wiem jaki krokowiec byłby najlepszy czy od 1.4 czy od 1.6 na logike 1.6 bo przepustnica taka jest ale czy komp przez to nie głupieje???   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2409-dziwne-obroty/#findComment-13137 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Krokowce sa inne, 1.4 ma ścięty stożek, 1.6 ma półokrągły. Nie zamieniaj bo bedzie glupial z obrotami (wolne na poziomie 2,5 tys obr/min). Błąd 35 to krokowy, ale w przypadku wymiany przepustnicy na wieksza to chodzi o to ze jest za bardzo uchylona na wolnych -> komp nie moze bardziej obniżyć obrotow (do zadanych 850obr/min) -> wywala blad krokowca. Przerabialem to u siebie, jak przegniesz w druga strone (zabardzo przymkniesz) wywali blad sondy Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2409-dziwne-obroty/#findComment-13142 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się