Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość szymon 1587cm3
Za powiedzmy 500 zł zmodyfikujesz go tak ze mało które mocniejsze auto Ci niefiknie nadrodze

 

Zartujesz mam nadzieje :D

 

chciałbym troszke ożywić asię

 

Nie w ten sposób, wieksza przepustnica da tylko wrazenie ze jest lepiej, bo mniejsze uchylenie da wiecej powietrza. A znow max otwarta da muła - przerabialem to.

 

Jesli chcesz podlubac tak zebys cos odczul to przerób to na c14se, chociaz moim zdaniem nie warto. Lepiej poczekac i kupic mocniejsze auto.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2390-c14nz-przepustnica-od-c16nz-otw%C3%B3r-wlotowy/page/4/#findComment-21373
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 38
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Zartujesz mam nadzieje

 

szymon za kompa c13n dałem 35zł na szrocie, przeustnica z 1.8 + wałek z 1.3 ze wsadzeniem go kosztował 240zł to masz 300zł

zostaje jeszcze 200zł na powiedzmy inne widzimisie.

 

 

szymon 1587cm3, pewnie zrozumiałes że tyle może go swapik kosztować

hehe mi chodziło że za 500 zł można podkręcić delikatnie

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2390-c14nz-przepustnica-od-c16nz-otw%C3%B3r-wlotowy/page/4/#findComment-21374
Udostępnij na innych stronach

ArKos, dlatego piszę że w dobrej kasie można zmodować auto ale to temat o 1.4.

moje zdanie jest ostateczne, nie warto modyfikować i grzebać w 1.4

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2390-c14nz-przepustnica-od-c16nz-otw%C3%B3r-wlotowy/page/4/#findComment-21376
Udostępnij na innych stronach

no to nie ruszamy ;-) przepustnica + komp to jakies 60zl, ale jak efekt jest tylko pozorny to szkoda zachodu. Dzieki za tak liczną odpowiedź. Na swapa nie mam warunków :-( a cena silnika i osqbanie przez mecha będzie wyższ niż zakup silniejszego asterixa ;-)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2390-c14nz-przepustnica-od-c16nz-otw%C3%B3r-wlotowy/page/4/#findComment-21377
Udostępnij na innych stronach

silnika i osqbanie przez mecha będzie wyższ niż zakup silniejszego asterixa

Ja swój silnik z calibry sprzedałem za 600zł absolutnie ze wszystkim - komplet na swapa.

Niby dużo ale niedużo, bo faktycznie 212.000 miał nalatane, nie brał ani kropelki oleju i na hamowni wypluł 119kM@168Nm. U mnie na wsi przekładka silnika to 300-400zł więc nie tragizuj, że za 1000zł więcej kupisz 2-litrową astrę niż tą co masz. Zamiast wydawać na pierdoły po 50-100zł to zacisnąć zęby, pół roku przysiąść fałdów i uzbierać kilka stówek. Pami,etaj też, że obecny silnik to też pieniądze - za niego też kasę dostaniesz przy sprzedaży i swap wyjdzie połowę taniej. Choćby nawet peszek był i byś go sprzedał za 3 stówy, to masz na przekładkę.

 

NIE OPŁACA SIĘ PAKOWAĆ KASY W NIEROZWOJOWE SILNIKI.

 

Nierozwojowymi silnikami są oplowskie ósemki. Niestety, ale tu niewiele da się zrobić.

Dobry a nawet bardzoo dobry potencjał ma 2.0 16v c20xe ale to już kultowy wręcz silnik i kosztuje sporo, a najlepszą opcją jest V6. 2.5v6 seria 170kM po modach za jakieś 500zł daje w efekcie okolice 190kM. 3.0v6 z seryjnych 211kM po zaaplikowaniu ok. 2 tysiaków daje 300kM. I to są silniki wysoce rozwojowe.

 

Wyleczcie się w końcu z dłubania w gównie, bo mówi wam to koleś, który już to przerabiał w praktyce i zna ten temat naprawdę dobrze. 8-)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2390-c14nz-przepustnica-od-c16nz-otw%C3%B3r-wlotowy/page/4/#findComment-21378
Udostępnij na innych stronach

U Ciebie może tak, u mnie za wymiane UPG zaproponowali 1200, strach pomyśleć o swapie :-/

Generalnie myślałem niewielkim przyroście mocy, 150-200 kucy na dojazdy do pracy głównie :shock: to już lekka przesada

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2390-c14nz-przepustnica-od-c16nz-otw%C3%B3r-wlotowy/page/4/#findComment-21382
Udostępnij na innych stronach

NIE OPŁACA SIĘ PAKOWAĆ KASY W NIEROZWOJOWE SILNIKI.

 

Tu ArKos ma rację :)

 

Wyleczcie się w końcu z dłubania w gównie, bo mówi wam to koleś, który już to przerabiał w praktyce i zna ten temat naprawdę dobrze.

 

Sam też musiałem się przekonać na własnej du**e :oops:

Dłubałem 1,4... niby było lepiej, niby szło coś z pod tych świateł odstawić...

ale za te pieniądze co wpakowałem miałbym przeszczep na 2.0/8V SEH - 129km... a no i spalanie jak na 1.4 też miałem kosmiczne bo -> 10-11L/100km :(

aczkolwiek się wyleczyłem :D ... sprzedałem Kadzia, i kupiłem sekwencyną instalację gazową a gratis dostałem Vectrę A 2.0/16V ...

w finale jeździ się taniej, wygodniej i w porównaniu to to 1.4 nigdy nie będzie się aż tak zbierało :)

 

Więc albo zostaw tą astrę tak jak jest :) ... albo zacznij odkładać pieniążki na przeszczep lub na inne autko :)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2390-c14nz-przepustnica-od-c16nz-otw%C3%B3r-wlotowy/page/4/#findComment-21384
Udostępnij na innych stronach

Zostawie, tym bardziej że spalanie mam na poziomie 6,5-7LPG a do pracy robię prawie 100km dziennie w obie strony. Najwyżej wezmę sobie jakąś silniejszą na pozostałe wypady ;-)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.samnaprawiam.com/topic/2390-c14nz-przepustnica-od-c16nz-otw%C3%B3r-wlotowy/page/4/#findComment-21387
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania