Gość markos Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Dzień dobry mam problem z odpaleniem,otóż przy słonecznej (gorącej)pogodzie po przekręceniu stacyjki nic się nie dzieje i dopiero za którymś razem odpala.Gdy jest zimny i na dworze też chłodno to problem nie występuje. Dziwne ale naprawdę mam przekonanie że zależy to w dużym stopniu od pogody.Nadmieniam że samochod jest z 2005 roku.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2373-problemy-z-odpaleniem-astry-h-z-silnikiem-disla-17/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Mi się nasuwa na myśl moduł świec żarowych. http://allegro.pl/opel-meriva-a-1-7-cdti-modul-swiec-zarowych-i1685963274.html   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2373-problemy-z-odpaleniem-astry-h-z-silnikiem-disla-17/#findComment-12791 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość broda Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 ArKos, jeżeli jest temperatura powyżej bodajrze 15stC to świece nie grzeją wiec a skoro silnik jest ciepły to powienien lepiej palić markos, ja mam podobny objaw w combo z17dth jak silnik jest zimny pali od strzała ,gdy jest ciepły odpala po 15-30s kręcenia rozrusznikiem . Typów co może byc padnięte mam setki a jak sie okazało ze mam wtryskiwacze denso to już wogóle, ja proponuje sprawdzić wtryskiwacze na menzurkach i ciśnienie na listwie   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2373-problemy-z-odpaleniem-astry-h-z-silnikiem-disla-17/#findComment-12792 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Brodal, właśnie dlatego piszę o nim. Jak jest zimno to nie dość że grzeje świece, to jeszcze wydłuża czas wtrysku czyli wzbogaca mieszankę. Ciepły silnik na bogatej mieszance ma biede zapalić. Jak sfiksował moduł lub dostaje błędne dane o temperaturze, to mi to pasuje do objawów.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2373-problemy-z-odpaleniem-astry-h-z-silnikiem-disla-17/#findComment-12793 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Ja proponuje zdjąć wtykę z czujnika temp płynu jak jest ciepły: 1. jeżeli odpali znaczy że brakuje mu paliwa bo po zdjęciu wtyki elektronika zwiększy dawkę rozruchu 2. jak nie zapali to go przelewa. Miałem taki przypadek w golfie 1,9 tdi (pkt 1.)ciśnienie w cylindrach padało trzeba było zwiększyć dawkę rozruchu w wyższych temperaturach.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2373-problemy-z-odpaleniem-astry-h-z-silnikiem-disla-17/#findComment-12794 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 otóż przy słonecznej (gorącej)pogodzie po przekręceniu stacyjki nic się nie dzieje i dopiero za którymś razem odpala A ja mam pytanie, co masz na myśli pisząc te słowa nic się nie dzieje, nie kręci nie świeci, koledzy tu flaki wypruwają kombinują, więc sprecyzuj swoje pytanie.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2373-problemy-z-odpaleniem-astry-h-z-silnikiem-disla-17/#findComment-12797 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się