Gość Jan Szymczuk Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Opel Rekord 1,8 automat, gaźnik varajet II. ssanie elektryczne. Gaźnik 2 lata temu po naprawie i rok po czyszczeniu z powodu brudnego paliwa. Fachowe czyszczenie w najbliższym warsztacie aż w Warszawie kosztuje 350 zł. Gaźnikowiec twierdzi, że należy oczyścić dyszę, która znajduje się wewnątrz gaźnika. Rozmontowałem gaźnik sam, przemyłem ale takiej dyszy nie znalazłem. W wyniku przemycia silnik uruchamiam " za dotknięciem" bez gazu no i pracuje pięknie i cicho - wskazówka obrotomierza nie wykazuje najmniejszych drgań. Problem natomiast jest z ruszeniem z miejsca, a jeśli już się uda to i tak silnik zgaśnie przy wjeździe na nawet niewielkie wzniesienie i przy chęci przyspieszenia. Ogólni mechanicy mówią, że gaźnik ten nie posiada wewnętrznej dyszy i ja też takiej nie znalazłem. Co więc w tej sytuacji mogę zrobić by uniknąć sporych kosztów czyszczenia gaźnika u specjalisty.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2361-silnik-ga%C5%9Bnie-w-momencie-dodawania-gazu/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Na sieci znalazłem schemat budowy gaźnika. Może coś pomoże.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2361-silnik-ga%C5%9Bnie-w-momencie-dodawania-gazu/#findComment-12676 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Rozmontowałem gaźnik sam, przemyłem ale takiej dyszy nie znalazłem Ta dysza powinna być w komorze pływaka   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2361-silnik-ga%C5%9Bnie-w-momencie-dodawania-gazu/#findComment-12680 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Rozmontowałem gaźnik sam, przemyłem ale takiej dyszy nie znalazłem To kolega pisał   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2361-silnik-ga%C5%9Bnie-w-momencie-dodawania-gazu/#findComment-12681 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Wiem że kolega to napisał ale w gaźnikach są minimum dwie dysze jeśli gaźnik ma dwa gardziele dysz może być trzy lub nawet cztery, jedna dysza odpowiada za wolne obroty i jest na zewnątrz przykręcona i w komorach pływaka jest dysza główna odpowiedzialna za normalna jazdę, i teraz tak jeśli silnik dobrze kręci na jałowych a jechać nie che to może być albo za niski stan paliwa w komorze i gaźnik ma za mało paliwa bo normalnie kręcić, może być tez stan paliwa prawidłowy a zapchana dysza główna efekt taki sam ty mu gaz a on hmmm dysza o której mowa na rysunku chyba ma numer 40   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2361-silnik-ga%C5%9Bnie-w-momencie-dodawania-gazu/#findComment-12682 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 może to się przyda Gaźnik   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/2361-silnik-ga%C5%9Bnie-w-momencie-dodawania-gazu/#findComment-12683 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się