Skocz do zawartości

C20NE pali jak lokomotywa


Gość Jabud
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Moje C20NE po swapie pali maskarczyne ilości paliw. Przez pierwsze 3 dni jeździłem na benzynie to spalanie wyszło 12l, potem dołożyłem gaz Bingo S i LPG pali 15l. Wiem, że to 2 litrowy silnik, ale to jest przesada. I w tym momencie nie zależy to od mojego stylu jazdy, próbowałem i szybko i wolno i cały czas jest takie spalanie.

Dodatkowo jest coś dziwnego z wolnymi obrotami. Na zimnym i ciepłym silniku na benzynie wynoszą ok.700, a na gazie ok.600. Nie wiem co to może być. Po swapie wszystko jest wyczyszczone i sprawdzone, także to raczej ani przepływka, ani krokowy. Błedów żadnych nie ma. Czemu tyle wciąga? Miał ktoś podobny przypadek? Czy winą może być brak impulastora? Bo słyszałem, że C20NE nie potrzebuje impulsatora do poprawnej pracy, ale na forach różne rzeczy wypisują.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz możliwość podłączenia się pod kompa i sprawdzenia wszystkich czujników na live to myślę że znajdziesz co jest nie tak bo na dzień dzisiejszy możemy wszystko wymieniać po kolei i może trafimy na szwankujący element, a skoro błędów nie wywala jakiś czujnik podaje zafałszowane dane i przypuszczam że to może być czujnik temperatury cieczy chłodzącej podającej dane na ECU

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3
Nie wiem co to może być. Po swapie wszystko jest wyczyszczone i sprawdzone, także to raczej ani przepływka, ani krokowy. Błedów żadnych nie ma.

 

Na innym forum napisales ze nie masz podlaczonego czujnika temperatury wody na ecu. To bedzie przyczyna twoich problemów. Jesli nie masz wyprowadzonej kostki to bezwzglednie nalezy to dorobic lub zmienic wiazke. Ciesz sie ze bez tego czujnika wogóle jezdzi :D

 

Ja mam seha w astrze i pali mi po miescie 10.5-11.5 a slimakiem nie jestem :roll:

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
No właśnie z tym mam mały problem... Bo przy swapie z wiązki silnika nie wychodził żaden kabel do czujnika temperatury, więc go podłączyłem do kabelka wychodzącego z wiązki budy, który idzie do wskaźnika na zegarach
:super:

 

Chciałbym to wyprostować. A mianowicie, pomyliłem się w opisie i czujnik temp na ECU jest podłączony dobrze, a do wiązki budy podłączyłem czujnik na zegary. Czyli poprawnie.

 

Natomiast problem dalej istnieje. Przy spokojniej jeździe pali ok.15l, natomiast wystarczy trochę pocisnąć i spalanie wychodzi ok. 19-20l. Zmieniłem oba czujniki temp., krokówkę, cewkę i nawet komputer, a nadal jest to samo. Błędów żadnych nie ma, guma dolotu jak nówka, więc lewego powietrza nie łapie, rozrząd ustawiony idealnie, lambda ok. I nadal jest problem z wolnymi obrotami. Na gazie i benzynie są cały czas ok.600 obr/min. Co to może być? Co jeszcze sprawdzić?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.