Gość bolek78 Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Witam. Panowie mam taki problem w swojej tigrze ,że jadąc na 1,2 lub 3 biegu trzymając równo wciśnięty pedał gazu nie da się jechać płynnie ponieważ samochód raz przyśpiesza a raz zwalnia jest to dla mnie bardzo uciążliwe gdyż chcąc jechać płynnie trzeba dodawać lub ujmować gazu.Pomóżcie co to może być?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes997 Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Wygląda na to że silnik krokowy coś tam szaleje, napisz jak wygląda sprawa z wolnymi obrotami czy wszystko jest ok lub silnik łapie jakieś lewe powietrze ale to też by było widoczne na wodnych obrotach.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Przenoszę do działu silnika benzynowego - Tigry nie mają diesli... Co do problemu: filtr paliwa i pompa paliwa w jakiej kondycji?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bolek78 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Na wolnych obrotach dobrze pracuje są małe wahania obrotów (800-1100)ale rzadko się to zdarza a co do filtra paliwa i pompy to nie mam pojęcia jaka jest ich kondycja może czas najwyższy zajrzeć.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szangcun Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 witam.Mam podobny problem tyle ze mi szarpie przy ruszaniu i musze wkrecac na duzo wieksze obroty tak mam na kazdym biegu po wyjsciu z zakretu, przy wiekszej pretkosci chodzi jak igielka, swiece i kable sprawdzane i czyszczone sada odlanczana i dalej to samo,nieraz zapala sie kontrolka silnika po zgaszeniu auta i krotkim odczekaniu juz sie nie zapala,moze byc to problem z paliwem? bo ostatnio tankowalem na nie pewnej stacji i od tamtej pory to sie dzieje..Filt paliwa wymieniony. co radzicie?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Nie da nic odłączenie sondy to nie jest wyjście, najlepiej wywalić paliwo złe zalać dobre. I sprawdził bym MAP sensor oraz sondę lambda   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szangcun Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 ok poliwko wymienione juz sada lambda dobra a na czujnik lukne bo nie sprawdzalem, a moze byc to klopot z wtryskami? lub zaworem EGR?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 może być   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się