Skocz do zawartości

Astra F drążki kierownicze, amortyzatory, jaką firmę wybrać?


Rekomendowane odpowiedzi

Trzeba ściąć 3 nity i wtedy dopiero wyjąć sworzeń wahacza. Nowy sworzeń posiada 3 śruby, którymi się go przykręca zamiast nitów.

 

Czytaj forum, to nie będziesz musiał pytać:

http://forum.samnaprawiam.com/podwozie-wymiana-sworzni-wahaczy-vectra-b-vt1064.htm

 

Gość szymon 1587cm3

Do wymiany amortyzatorów nic nie trzeba scinac...

Trzeba zbic sworzen z kolumny. Skrec kolumna w jedna strone do oporu i zajrzyj za tarcze. Zobaczysz srube sworznia wahacza. Trzeba ja odkrecic i uderzac mlotkiem w ucho lub uzyc sciagacza(odkrecenie stabilizatora dodatkowo ulatwi sprawe). Nastepnie koncówka drazka kierowniczego, zacisk i dwie sruby od poduszki pod maska.

 

  • 4 tygodnie później...

nie zawsze idzie jakby się chciało, niedawno wymieniałem amorki i niestety nakrętki sworznia nie bałem rady odkręcić (odrdzewiacze, podgrzewanie nie pomogło), nasadka nie podchodzi, pozostaje jedynie pożądny klucz oczkowy, musiałem sobie szlifierką pomóc, jeśli będziesz miał ten sam problem będziesz musiał zrobić to co ArKos napisał, u mnie dodatkowo była walka z zawziętą nakrętką piasty dopiero podgrzewanie i pół metrowa przedłużka stanleya do nasadki pomogła, ale musiałem się naskakać po niej :-/

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania